تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817226630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیکنانی که به جعل کارت پایان خدمت اعتراف کردند!


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



بازیکنانی که به جعل کارت پایان خدمت اعتراف کردند!
پرونده بازیکنان فوتبالی که کارت معافیت سربازی جعل کردند و در فصل گذشته مشکلات زیادی برای فوتبال و باشگاه‌های‌شان به وجود آوردند، هر روز قطورتر می‌شود و خبرهای تازه‌ای به بیرون درز پیدا می‌کند.
روز نو :  در روزهایی که سازمان وظیفه عمومی ناجا، اسامی برخی از بازیکنان را به‌عنوان جعل کننده کارت معافیت سربازی اعلام کرد، برخی از این بازیکنان به شدت در برابر این موضوع مقاومت کردند و مدعی بودند که هیچ گونه خطایی انجام ندادند. در حالی که باطل شدن کارت آینده سند موثقی برای جرم آنها بود و کاملا مشخص بود که این بازیکنان با استفاده از قدرت مالی، سندی از اسناد رسمی کشور را جعل کردند اما با این وجود خیلی از این بازیکنان مدعی بودند که معافیت آنها درست بوده و نباید کارت آنها باطل می‌شد و در مصاحبه‌های مختلف در رسانه‌های دیداری و شنیداری اعلام می‌کردند که کاملا بی گناه هستند و سازمان وظیفه عمومی اشتباهی کارت آنها را باطل کرده و به نوعی این سازمان را زیر سوال می‌بردند اما واقعیت همان بود که سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرده بود و البته هیچ گاه برخورد جدی با این مجرمان نشده است. در جدیدترین سندی که به دستمان رسیده تعداد زیادی از این بازیکنان با ارسال نامه‌ای به یکی از مقام‌های نظامی به طور واضح به جعل کارت معافیت سربازی اعتراف و زیر اعتراف خود را نیز امضاء کردند اما واقعا مشخص نیست که چرا این بازیکنان با این وجود بدون گذراندن دوران محکومیت خود به خاطر جعل سند رسمی کشور، مجاز شدند دوباره در فوتبال فعالیت کنند و بدون هیچ گونه محاکمه و گذراندن محکومیتی به فوتبال برگشتند و در فصل آتی می‌توانند به میدان بروند. در بخشی از نامه اعترافی این بازیکنان آمده است: «ما تعدادی از جوانانی هستیم که به علت جهالت و جوانی اقدام به دریافت کارتهای معافیت غیر قانونی نموده‌ایم. ما به دلیل بی تجربگی و جوانی فریب عده‌ای سود جو را خوردیم بی آنکه از عواقب کارمان آگاه باشیم.»
جالب است که این بازیکنان دراین نامه در حالی از جهالت و جوانی حرف زدند که بیشتر آنها با استفاده از همین سند جعلی، منافع زیادی کسب کردند که طبق قانون هر آنچه که از طریق سند جعلی، عاید فرد جاعل شود، باید به صاحب مال برگردانده شود که ناگفته پیداست اکثر این بازیکنان در طول سال‌هایی که با این سند جعلی برای تیم‌هایشان به میدان رفتند و میلیاردی پول گرفتند، از جیب بیت المال تغذیه کردند و هیچ کس، حتی بالاترین فرد نظامی هم قادر نیست از حق بیت المال بخششی انجام دهد. در این اعتراف نامه فوتبالیست‌ها اسامی آشنا و غیر آشنا زیادی وجود دارد که حتی برخی از آنها مدعی بودند، هیچ کار خلافی انجام ندادند و مدت‌ها علیه مسوولان نظامی و کشوری مصاحبه می‌کردند و عنوان می‌کردند که مورد ظلم واقع شدند. در پایان این اعتراف نامه امضای بازیکنانی چون سعید حلافی، ساسان شیرمردی، حسین ماهینی، توحید غلامی، احمد عبدا... زاده، آرمان شهدادنژاد، حامی زمانی، علی ابراهیمی، سینا عشوری، میثم کریمی، شجاع خلیل زاده، ابراهیم صالحی، فرهاد سالارپور، آرش افشین، عباس عسگری، امیر شرفی، محمد معاوی، علی حمودی، کوشا بختیاری‌زاده و... دیده می‌شود که به نظر می‌رسد مسوولان امر در برخورد با آنها هیـچ بهانه‌ای نداشته باشند، چرا که خود این افراد به جرمشان اعتراف کردند. قابل توجه اینکه اکثر این بازیکنان با موافقت مسوولان نظامی، بعداز محرومیت یکساله از انجام بازی، در لیگ پانزدهم به میدان خواهند رفت اما در طول یک سال گذشته هیچ گونه دادگاهی برای این بازیکنان تشکیل نشده و به جرمشان نیز رسیدگی نشده است.



تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن