تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798312264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخباری از باشگاه تراکتورسازی + مصاحبه ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اخباری از باشگاه تراکتورسازی + مصاحبه ها
اخبار تیم فوتبال تراکتورسازی را در این گزارش مرور می‌کنیم.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، اخبار تیم فوتبال تراکتورسازی را در این گزارش مرور می‌کنیم.

عباسی به تراکتوری‌ها فرصت داد

 سعید عباسی با بازیکنان سابق تراکتورسازی برای تمدید قرارداد مذاکره خواهد کرد.مدیرعامل تیم تراکتورسازی که به نظر می رسد خیالش از بازگشت تونی راحت شده است برای مذاکره با بازیکنان تراکتور به آنها وقت داد.به این ترتیب خالد شفیعی که در لیست تونی اولیویرا برای سال آینده حضور دارد، امروز در جلسه ای با سعید عباسی شرکت می کند.از سوی دیگر محمد ایرانپوریان نیز شنبه هفته آینده در باشگاه تراکتور حاضر می شود و برای ادامه همکاری با این تیم با عباسی مذاکره می کند.
 
تراکتوری ها ادینهو را نخواستند

از یک منبع موثق شنیدیم مسئولان تراکتورسازی برای بازگشت ادینهو به تیمشان تلاشی نکردند چرا که توان مقابله با تیم قطری خواهان این بازیکن را نداشتند.از این رو وی با يک تيم قطري 7 ميليارد قرارداد بست. حتي شنيدیم دوسانتوس هم با 5 ميليارد به همان تيم رفته است. البته با توجه به غیبت این بازیکنان در ایران نمی توان از صحت خبر مطئن شد ، ولی یکی از نزدیکان این بازیکن با تایید خبر فوق مدعی شده است ادینهو ناراحت است  که از باشگاه تراکتور با او تماس نگرفته‌اند و با جذب بازیکن سرباز قصد دارند هزینه های تیم را کم کنند.
گفتنی است ادینهو قبل از سفر به کشورش پیشنهاد مالی سنگینی برای فصل جدید به تراکتوری ها داده بود که هر چند مورد توجه هیات مدیره قرار گرفت ولی در نهایت با توجه به بدهی های بر جای مانده از این تیم وتو شد.
 
تراکتوری ها اطمینان دادند

گمانه زنی ها در مورد تونی الویرا و عدم حضور او در تراکتورسازی باعث شد باشگاه تراکتورسازی از بازگشت این مربی خبر دهد. در حالی که مدیرعامل تراکتوریها سکوت اختیار کرده و از شایعات مختلف در مورد تونی حرفی نمی زند خبر می رسد این مربی به دلایل مختلفی از حضور در تبریز سر باز زده و تراکتوریها را تحت فشار قرارداده است.از یک سو بدهی قبلی تراکتوری ها به این مربی را دلیل عدم بازگشت او اعلام کرده اند و عده ای قرارداد پسر وی را عامل ناراحتی این مربی می دانند. با این حال باشگاه تراکتورسازی همه شایعات را رد کرد و مدعی شد این مربی تا چند روز آینده برای شروع کار خود در فصل جدید راهی تبریز می شود و دستیاران تونی به همراه او وارد تبریز می شوند تا کار خود را برای فصل جدید مسابقات آغاز کنند .
 
تراکتور برای بیرانوند استعلام گرفت

قرارداد تراکتوری ها برای امضا با علیرضا بیرانوند آماده است. تراکتوري‌ها حتي از مراجع مربوطه استعلام‌هاي لازم براي سربازي بيرانوند و صدور کد او را هم انجام داده‌اند.این در حالی است که او برای مذاکره با استقلال نیز اقدام کرده ولی برای انتقال به جمع آبی پوشان پایتخت به رضایت نفتی ها نیاز دارد که بعید است به او بدهند. در حالی که بيرانوند براي پيوستن به تراکتور نياز به رضايت ‌نامه ندارد.
 
کامدار: نمی دانم مرا می خواهند یا نه

احمد کامدار در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،اظهار داشت:
 
يک سال ديگربا تراکتور قرارداد دارم و هنوز با من تماس نگرفتند.لبراي همين  کمی دلخورم. حداقل زنگ بزنند ودر مورد پول و تسويه حساب و مسائل ديگر حرف بزنند. شاید هم مرا نخواهند باید زنگ بزنند و بگویند تکلیف امثال من چیست.

وی ادامه داد: برخی 80 درصد دريافتي داشته‌اند و آپشن‌هاي قراردادشان را هم گرفته‌اند. البته برخي نه فقط چند تايي از بازيکنان.من 50 درصد طلب دارم و واقعا نیاز به پول دارم آخر قراردادم از خیلی ها کمتر است و اصلا مبلغی نیست که نتوانند پرداخت کنند.

این بازیکن افزود: به من که گفته‌اند در ليست توني هستم. در اين فصل با وجود کیانی و تیموریان 28 بازي کردم خدا را شکر خودم را در ترکيب جا دادم. پس توني از من رضايت داشته ديگر.اگر رک و راست بگويند تو را نمي‌خواهيم ناراحتي‌اش کمتر است. می خواهم به باشگاه بروم و با عباسی حرف بزنم.
 
ایرانپوریان: من حرفی از پیشنهاد پرسپولیس نزدم

محمد ايران پوريان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: چند شب پيش از باشگاه تراکتور به من زنگ زدند و قرار شد بروم باشگاه دعا مي‌کنم هر چه خير است همان اتفاق بيفتد. البته بحث مالی مطرح نیست.واقعیت این است که اصلا از این اخلاق ها ندارم .اولويتم، تراکتور است و تا آخر هفته هم همه چيز مشخص مي‌شود.  
 
وی با اشاره به جدایی کیانی و احتمال کاپیتان اولی خودش ادامه داد: البته که يک افتخار است و بستن بازوبند تراکتور نصيب هر بازيکني نمي‌شود. افتخاري که براي کياني و من ثبت شده است. اما بیشتر دوست داشتم کیانی می ماند تا این که من کاپیتان شوم.

وی در مورد عملکرد تراکتور در نقل و انتقالات گفت: هنوز که اتفاقی رخ نداده است ولی این مسائل به من مربوط نمی شود و کاری فنی و تخصصی است.با این حال معتقدم ما نفرات خوبی داریم و اگر آنها را بتوانیم حفظ کنیم با جذب چند مهره و رفع نقاط ضعف بتوان فصل آينده قهرمان شویم.

ایرانپوریان در مورد رقابت با حمودی اظهار داشت: می تواند رقابت جذابی باشد.همیشه رقابت من با دوستانم جذاب بوده است. از رقابت‌ با هر بازيکني استقبال مي‌کنم. من کسي نيستم که در رقابت‌ کم بياورم و بترسم . پس اصلاً در ماندن و رفتن من تأثيري ندارد. بازيکن بايد تلاش کند، مربي هم هرچه صلاح بداند همان است.

وی افزود: من هيچ جا حرف از رفتن نزدم. هميشه هم گفتم اول تراکتور. من نيم فصل ليگ چهاردهم دو پيشنهاد خوب از دو تيم خوب داشتم اما هرگز به آن فکر نکردم

این بازیکن در مورد مذاکره با پرسپولیس گفت: من در مورد پیشنهاد پرسپولیس چیزی نگفتم.موضوع پرسپولیس زماني رسانه‌اي شد که باشگاه پرسپوليس اعلام کردهمه چیز را لو داد. به هر حال من اهل اين مسائل نيستم و اميدوارم هرچه به صلاح است اتفاق بيفتد.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط

طاهری از رعایت سقف قرارداد خبرداد/ ناراحتی برانکو از تمرین نکردن احمدزاده
اولیویرا در راه تبریز
رویای شیرین تراکتور با رانندگی فرهاد
تراکتوری‌ها ناکام ماندند




۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن