تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821103874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صالح: از قلعه‌نویی و پیشکسوتان برای حضورم رخصت گرفتم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
صالح: از قلعه‌نویی و پیشکسوتان برای حضورم رخصت گرفتم
مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در این فصل هم قبل از حضورم‌ از شخص امیر قلعه‌نویی کسب اجازه کردم و به تیم استقلال آمدم حتی از پیشکسوت‌ها هم رخصت گرفتم.


مجید صالح‌ مربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ بعد از دو فصل دوری از استقلال دوباره به تیم مورد علاقه‌ام برگشتم و امیدوارم در تیم محبوب استقلال عملکرد قابل قبولی داشته باشم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: از همان سال اولی‌ هم که به استقلال آمدم برایم نام استقلال مهم بود نه چیز دیگر‌. من در این فصل هم قبل از حضورم‌ از شخص امیر قلعه‌نویی کسب اجازه کردم و به تیم استقلال آمدم حتی از پیشکسوت‌ها هم رخصت گرفتم.
 
صالح همچنین‌ از پیشنهاداتش‌ گفت: استقلال مهم بود نه چیز دیگر. من در این فصل هم قبل از حضورم از شخص امیر قلعه‌نویی کسب اجازه کردم و بعد به تیم استقلال آمدم حتی از پیشکسوت‌ها هم رخصت گرفتم.
 
صالح همچنین‌ از پیشنهاداتش گفت: از چندین‌ تیم لیگ برتری برای سرمربی‌گری پیشنهاداتی داشتم که جدی‌ترین آن هم تیم گسترش فولاد تبریز بود که حتی برنامه هم به آنها دادم چند تیم دیگر هم بودند که هنوز هم تکلیف آنها مشخص نشده است و من با تمام این‌ها دوست داشتم کار با پرویز مظلومی عزیز را تجربه کنم و به استقلال خدمت کنم حتی به من می‌گویند چرا سرمربی نمی‌شوی که برای من سرمربیگری‌ در استقلال زود است و باید کسب تجربه کنم.
 
وی در مورد وضعیت پیش رو تیم در لیگ پانزدهم هم اظهار داشت: به هر حال تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا استقلال را آسیایی کنیم و اهداف کلی تیم را که در راس آن مظلومی نظارت دارد به سر منزل برسانیم خرید‌های استقلال طی روزهای آینده قطعی می‌شود و نظرات از روز شنبه در تمرینات تیم حاضر می‌شوند و امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.
 
صالح در پایان در خصوص احتمال حضورش در رده‌های تیم ملی گفت: بالاخره آرزوی من و هر مربی دیگری خدمت به فوتبال کشورش است. مربی‌گری شغل حرفه‌ای هست و اگر روزی دوباره فرصت پیدا کنم و مرا بخواهند حتما در خدمت تیم ملی کشورم هستم البته آینده خیلی قابل پیش بینی نیست.

انتهای پیام/


اخبار مرتبط

مظلومی گزینه وزارت ورزش و جوانان نیست/ لیست بازیکنان مازاد را تایید نمی‌کنم
صالح: از قلعه نویی و تمام پیشکسوتان رخصت گرفتم
مظلومی:لیست ورود و خروج محرمانه است
جلسه کمیته نقل و انتقالات استقلال آغاز شد
مظلومی: صادقی حق تعیین و تکلیف ندارد




۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن