تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خارق‌العاده ترین لنز برای تلفن همراه +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


طراحی لنزی بی نظیر؛
خارق‌العاده ترین لنز برای تلفن همراه +تصاویر
بسیاری عاشق عکاسی با تلفن همراه هستند و همیشه برای گرفتن بهترین عکس ها با کمک گوشی خود تلاش بسیاری می کنند. این افراد گاهی اوقات هزینه های زیادی کرده و لنزهای مخصوص گوشی نیز تهیه می کنند تا بهتر از گذشته تصویر برداری نمایند.




به گزارش سرویس علمی جام نیوز، شرکت المپوس برای این دسته از مردم یک لنز بی نظیر طراحی کرده است که در نگاه اول بیشتر به سلاح های دوش پرتاب مورد استفاده در ارتش های مختلف دنیا شباهت دارد تا یک لنز برای عکس برداری آن هم با تلفن همراه. این لنز بی نظیر با نام تجاری Olympus Air A01 شناخته می شود و در دسته لنز های ” تله” برای عکسبرداری دور شناخته می شود.   Olympus Air A01 قدرتی معادل یک لنز فوق «تله فوتو» ۱۲۰۰ میلی‌متری را به اسمارت‌فون می‌دهد. برای آنکه این لنز به بهترین حالت بتواند شما را یاری کند باید آن را روی شانه خود قرار دهید.  

  المپوس سه ماه پیش یک لنز به نام A01 معرفی کرد مه به صورت بی سیم با تلفن همراه ارتباط برقرار می کرد و کیفیت عکس های تلفن همراه را چندین برابر می نمود.   لنز جدید و خارق العاده ای که به تازگی معرفی شده است ترکیبی از لنز A01 و لنزی با کیفیت و قدرت ۳۰۰ میلیمتری ZUIKO DIGITAL ED است که باعث بلند شدن طول این لنز شده است.  

  قابلیت "تله فوتو” در این لنز بسیار بالاست و می توانید دور دست ها را با بهترین کیفیت تصویر برداری نمایید.   2013/ لوتوس    



۰۴/۰۴/۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن