تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805302722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنگ تر شدن فضا براي کساني که سلامت و امنيت مردم را تهديد مي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ تير ۱۳۹۴ (۱۳:۵۵ب.ظ)
تنگ تر شدن فضا براي کساني که سلامت و امنيت مردم را تهديد مي کنند موج - رييس دانشگاه علوم پزشکي اهواز، آسيب شناسي دقيق و همه جانبه فرآيندها به ويژه دقت نظر در خروجي، فرآيندها، تطبيق امکانات، تجهيزات و توقعات با استانداردها در بازديدها را يک ضرورت دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، اسماعيل ايدني در اين نشست که در سالن اجتماعات بيمارستان سينا برگزار شد، با بيان اين مطلب گفت: انجام بازديدهاي ميداني از واحدهاي تابعه دانشگاه و در کنار آن واحدها و صنايع ارائه دهنده خدمات مرتبط با سلامت ايده بسيار خوبي است که نتايج آن سطح خدمات رساني به مردم را ارتقا خواهد داد.
وي آسيب شناسي دقيق و همه جانبه فرآيندها به ويژه دقت نظر در خروجي، فرآيندها، تطبيق امکانات، تجهيزات و توقعات با استانداردها را در اين بازديدها يک ضرورت دانست و تاکيد کرد: گزارش‌ها و نتايج بازديد در کمترين زمان ممکن به واحدهاي بازديد شده و حوزه رياست منعکس شود.
ايدني در ادامه تصريح کرد: در هر بازديد تغييرات اصلاحي خواهيم داشت و بر اين اساس پس از آن علاوه بر هر بازديد و نشست‌هاي پاياني، مديران شبکه‌ها و بيمارستان‌هاي بازديد شده در جلسه هيات رئيسه دانشگاه حضور خواهند يافت تا مصوبات لازم براي رفع مشکلات احتمالي را از هيئت رئيسه دريافت کنند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي اهواز، اظهار کرد: مديران دانشگاه بدانند که حوزه کاري ما حوزه بسيار وسيعي است و چنانچه انتقادي از حوزه تحت مسئوليت افراد مي‌شود با قصد اصلاح و ارتقا بوده و براي تضعيف و يا تخريب مديريت و يا مجموعه تحت امر نيست.
اين مقام مسوول در ادامه به عوامل کلان مؤثر بر سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: در خوش‌بينانه ترين حالت تنها 25 درصد از موضوعات مرتبط با سلامت در تصدي وزارت بهداشت و دانشگاه‌هاي تابعه است، 25 درصد ديگر آن مربوط به عوامل ژنتيکي و محيطي است، همچنين نيمي از آن را عوامل کلان اجتماعي، سياسي، اقتصادي، فرهنگي و جغرافيايي تشکيل مي‌دهد و اين يعني اگر ما کار خودمان را عالي انجام دهيم اما يک حوزه فرابخشي وظايف خود را به‌درستي انجام ندهد تبعات آن دامن‌گير ما خواهد بود از اين رو نبايد نسبت به سهم مشارکتي ساير بخش‌ها بي تفاوت بوده و مداخله اي نداشته باشيم.
ايدني گفت: بازديدها، گزارش‌ها، انتقادها و مداخلات غير مستقيم ما در حوزه‌هاي برون دانشگاهي مرتبط با سلامت باعث کاهش آثار منفي عوامل مؤثر برسلامت خواهد شد.
وي افزود: هيچ گونه مماشاتي از سوي دانشگاه با افرادي که اقدامات آن‌ها سلامت مردم را تهديد مي‌کند انجام نمي‌شود و ما مي‌بايست براي جلوگيري از خطرهاي احتمالي نقش نظارتي خود را به بهترين نحو انجام دهيم.
قائم مقام وزير بهداشت در استان خوزستان گفت: امسال سال ايمني غذا است و ما به عنوان توليت سلامت به وظايف و رسالت خود که قانون بر عهده ما گذاشته است عمل خواهيم کرد. وي اضافه کرد: بازديدهاي ميداني که توسط هيئت رئيسه و معاونت مرتبط از کارخانه‌هاي توليد مواد غذايي و ساير صنايع مؤثر بر سلامت انجام خواهد شد فضا را براي کساني که سلامت و امنيت مردم را تهديد مي‌کنند تنگ خواهد شد.
وي تاکيد کرد: مسئولين کلان استان و بويژه استاندار و معاونين وي در اين مسئله از مواضع دانشگاه حمايت لازم و کافي را دارند.
رئيس دانشگاه در پايان در زمينه بيمارستان جايگزين سينا نيز گفت: مي‌توانيم از قسمتي از زمين بيمارستان فعلي براي ساخت بيمارستان جديد و بخشي از آن را براي جبران هزينه‌هاي ساخت بهره گيريم.
گفتني است در اين نشست پيش از سخنان ايدني، معاونان بهداشت، درمان، غذا و دارو و توسعه منابع و همچنين مديران و مسوولان هر دو شبکه مذکور، گزارشي از بازديد، ديدگاه و نقطه نظرات خود ارائه دادند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن