تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798615243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمای بازار‌ نقل و انتقالات در فصل تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سرمای بازار‌ نقل و انتقالات در فصل تابستان
در روزهای گرم تابستان، سرمای بازار نقل و انتقالات لیگ برتر پانزدهم فوتبال همچنان ادامه دارد.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نقل و انتقالات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از 13 خرداد آغاز شد که هواداران فوتبال آرزو داشتند با توجه به اوضاع و احوال متفاوت تیم‌ها شاهد تلاش آنها برای بستن تیمی خوب و روزهایی داغ در تابستان نقل و انتقالاتی باشد.
 
 اما خیلی زود این آرزوها به یاس تبدیل شد و اکنون که حدود بیست روز از شروع به کار بازار جابجایی بازیکنان لیگ ایران می‌گذرد، اتفاق قابل ذکری نیفتاده است. در این میان دوستداران تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال این دو مدعی محبوب پایتخت با توجه به اوضاع وخیم هر دو تیم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر منتظر تغییرات زیاد در باشگاه‌های خود بودند، با امروز و فردا کردن‌های مسئولین وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی بر سر مزایده دو باشگاه و پس از آن تعیین تکلیف هیئت مدیره سرخابی‌ها و سپس مشخص شدن وضعیت کادر فنی، با گذشت این مدت طولانی صبورانه در انتظار روزی هستند که بازیکن رسما پا به هیئت فوتبال استان تهران گذاشته‌ و پای برگه قرار داد را امضا کند، ولی‌ آن‌ها حتی در افسوس این موضوع مانده‌اند که نظرات فصل گذشته این دو تیم نیز هم چنان در خواب خرگوشی به سر برده و شاید گوش به زنگ تماس مدیران می‌باشند.
 
 در سایر باشگاه‌ها اوضاع تعریف آن چنانی ندارد و گویا ثبات بر تمامی تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران حاکم گزیده است، البته ثابت ماندن بازیکنان و کادر فنی برای رسیدن به نتیجه گیری در دراز مدت، یکی از بدیهیات‌ فوتبال حرفه‌ای است اما در فوتبال روز دنیا هم تیم‌هایی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند نتیجه لازم را در طول رقابت هایشان کسب کنند، در زمان یارگیری سعی در تقویت خود دارند اما در فوتبال ایران تاکنون که عکس این موضوع رخ داده است و حتی تیم‌هایی که در لیگ چهاردهم روزهای پرتلاطمی‌ داشتند، تکاپوی برای بستن تیمی قدرتمند از خود نشان نمی‌دهند.

 حال به بررسی‌ وضعیت باشگاه‌های ایرانی در فصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم می‌پردازیم.
 
سپاهان اصفهان: زرد‌پوشان در دیار نصف جهان که در مقام مدافع عنوان قهرمانی پا به لیگ پانزدهم خواهند گذاشت تاکنون با بازیکن جدیدی به توافق قطعی نرسیده‌اند و تنها شاهد خروج رحمان احمدی، جواهیر سوکای و مارسیو پسوس بوده‌اند، البته حسین فرکی سرمربی سپاهان بیشتر سعی در حفظ نفرات کلیدی فصل قبل دارد و در این بین نیم نگاهی هم به جذب چند بازیکن برای تکرار قهرمانی لیگ برتر و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی خواهد داشت از لئوناردو پادوانی مدافع فصل گذشته نفت به عنوان متحمل‌ترین گزینه خرید سپاهان نام برده می‌شود.
 
 نفت تهران: شگفتی‌ساز فصل گذشته هم در این روزها و پس از قطعی شدن ادامه حضور علی رضا منصوریان تلاش جدی خود را برای حفظ یازده بازیکن از ترکیب اصلی خود که قرار دادشان به پایان رسیده شروع کرده‌اند و هنوز هیچ اقدامی در راستای خرید بازیکن انجام نداده‌اند. علی رضا بیرانوند و وحید امیری ملی‌پوش نفت همچنان در کش وقوس‌ تمدید قرار داد با این تیم یا پیوستن به تیمی دیگر هستند.
 
 تراکتور سازی تبریز: دغدغه مسئولین باشگاه تراکتور سازی در این روزها آمدن تونی اولیویرا از پرتغال است، هر چند این تیم لیست بلند بالایی از نفرات خروجی را در نقل وانتقالات پیش روی خود وارد که از مهم ترین آنها می‌توان به حامد لک، فرشاد احمد زاده، حبیب گردانی، احمد کامدار، مهدی کیانی و شاید لوسیانو ادینهو و آندرانیک تیموریان اشاره کرد. تراکتوری‌ها به مانند فصل گذشته چشم به حضور بازیکنان سربازی چون علی رضا بیرانوند در تیم خود دوخته‌اند و با اضافه شدن شجاع خلیل زاده و علی حمودی در دو راهی تمدید قرار داد بازیکنان مورد نیاز و جذب نفرات مناسب این سو و آن سو می‌کنند.
 
 ذوب آهن اصفهان: قهرمان جام حذفی که به اذعان کارشناسان زیباترین بازی‌های فصل گذشته را انجام می‌داد با مشکل تمدید قرار داد چند بازیکن تاثیر گذار مواجه شده است. سعید آذری مدیر عامل باشگاه با تشخیص یحیی گل محمدی سرمربی تیم سعی در تمدید قرار داد این نفرات را دارد ولی دستمزدی که در آن‌ها از ذوب آهن طلب کرده‌اند تاکنون در قاموس مسئولین ذوب آهن نکنجیده‌ و مدیران باشگاه به دنبال پایین آوردن این مبلغ هستند، البته گل محمدی که تیمش را به هارمونی فوق العاده ای رسانده در تلاش برای اضافه کردن چند بازیکن شاخص و جوان به ارکسار سمفونیک ذوب آهن است، قاسم حدادی فر با تمدید قرارداد خود، به ابهام‌ها در رابطه با جدایی‌اش از سبزپوشان  دیار زاینده رود پایان داد. هر چند جدایی کارلوس سانتوس مدافع برزیلی این تیم تا حدود زیادی قطعیت یافته است. از اکبر صادقی بازی ساز با تجربه تیم فوتبال پدیده مشهد به عنوان جدی ترین بخت حضور در ذوب آهن نام برده می شود.
 
سایپا البرز: مجید جلالی که در فصل گذشته با رو آوردن به جوان گرایی در ترکیب نارنجی پوشان البرزی، جوان مستعدی را به فوتبال ایران معرفی کرد با کسب تجربه این نفرات و تمدید قرارداد آنها به جز وحید اسماعیل بیگی از تیم مس کرمان بازیکن جدیدی را به لیست خود اضافه نکرده، هر چند او هم قصد دارد با اضافه کردن چند بازیکن شاخص سایپا را در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و چه بسا قهرمانی سوق دهد، صحبت‌هایی از حضور غلامرضا رضایی و محمد قاضی در تیم فوتبال سایپا به گوش می رسد.
 
صبا قم: یکی از پنج تیمی که تاکنون حتی وضعیت مالکیت و مدیریت خود را مشخص نکرده این تیم قمی است،‌هر چند که گفته می شود چند بازیکن جوان صبا با هدایت مهدی تارتار سرمربی فصل پیش این تیم، تمرینات خود را شروع کرده‌اند. نکته مهم در ارتباط با این تیم، بحث تردد بازیکنان صبای قم در مسیر تهران- قم است که می تواند منجر به عدم حضور چهره‌های سرشناس در ترکیب آنها شود در مورد صبا تمدید قرارداد روزه چشمی و جلال علی محمدی ستاره‌های جوان این تیم در تیررس اهداف مسئولین باشگاه پس از مشخص شدن واگذاری تیم قرار گرفته است سعید مهدی پور تنها بازیکنی است که به طور قطعی از جمع قمی ها جدا شده است.
 
فولاد خوزستان: یکی از فعال ترین باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال پانزدهم فولاد خوزستان بوده است، حسین مالکی مهاجم فصل پیش نفت مسجد سلیمان به سرخ پوشان اهوازی پیوسته و قرارداد لئوناردو مساریچ و ماتیاس چاگو بازیکن خارجی این تیم با تشخیص دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد تمدید گردیده است.
 
مدیران باشگاه فولاد سعی در مشخص کردن وضعیت خدمت مقدس سربازی بختیار رحمانی دارند، شهاب کرمی و محمد قاضی جدایی قطعی فولادی‌ها هستند هر چند از مهرداد جماعتی به عنوان یکی از کاندیدهای لیست خروج فولاد نام برده می شود اسماعیل شریفات نیز شاید با پایان دوران تحصیل خود قصد حضور در تیمی نظامی را داشته باشد.
 
استقلال خوزستان: وضعیت آبی پوشان خوزستانی با تمدید قرارداد عبداله ویسی از لحاظ مربی گری ثابت ماند ولی با استعفای فاضل بختیاری مدیر عامل باشگاه از نظر مدیریتی در کما فرو رفت، نفراتی چون میثم مجیدی، لامین دیاوارا، محمدرضا مهدوی، رضا کاردوست، میثم بائو، سومایلادیاکیته و ایمان باصفا به طور حتم از استقلال جدا شده‌اند، ویسی قصد بستن تیمی جوان و بومی را برای فصل پانزدهم لیگ برتر دارد.
 
گسترش فولاد تبریز: با تمدید قرارداد فراز کمالوند در همان روزهای نخست فصل نقل و انتقالات این تیم هم به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز خود رفته و از مهدی کیانی و حبیب گردانی به عنوان جدی ترین نفرات مورد نظر کمالوند نام برده می شود.
 
سیاه جامگان مشهد: سیاه جامگان مشهد تاکنون با جذب پیمان میری از پارسه تهران و سعید مهدی پور از صبای قم بیشترین بازیکن ورودی ثبت شده بین تمام تیم های لیگ برتری را دارد، رسول خطیبی قصد دارد در فصل آینده با استفاده از نفرات بومی مشهد و بازیکنانی که در گذشته سابقه همکاری با او را داشته اند، تیمی جوان و شایسته را روانه رقابت های لیگ برتر کند.
 
پدیده مشهد: با بهبود نسبی اوضاع مدیریتی و مالی شرکت پدیده مشهد، علیرضا مرزبان سرمربی این تیم  امید دارد تا با رفع بحران های نیم فصل سال پیش پدیده و در فصلی جدید با شرایط بهتری پا به لیگ گذاشته و روزهای شیرین نیم فصل اول لیگ چهاردهم را برای هواداران مشهدی تکرار کنند، اکبر صادقی بازیکنی است که تاکنون به طور حتم از جمع سفیدپوشان خراسانی جدا شده است.
 
راه آهن تهران: وضعیت مالکیت زردپوشان تهرانی تا آخر هفته مشخص خواهد شد، گفته می شود یک شرکت آرایشی بهداشتی خواستار خرید راه آهن است فرهاد کاظمی سرمربی فصل پیش راه آهن که موجب از سقوط این تیم به دسته یک فوتبال باشگاه های کشور جلوگیری کرد از این تیم جدا شده و احتمالا علی دایی فصل آینده هدایت لوکوموتیورانان را به دست خواهد گرفت.
 
ملوان بندرانزلی: مالکیت قوی سپید انزلی نیز در وضعیتی مبهم به سر می برد و روزی نیست که خبری از قصد سیروس محجوب مالک هفتاد درصدی سهام باشگاه برای فروش این سهام به گوش انزلی چی ها نرسد، آنها با نظارت پژمان نوری و مازیار زارع 2 بازیکن با سابقه خود تمریناتشان را شروع کرده و به دنبال مشخص شدن اوضاع مدیریتی و فنی باشگاه هستند.
 
فولاد نوین اهواز: بلاتکلیف ترین تیم فصل نقل و انتقالات که تنها عدم حضورش در فصل جدید لیگ برتر به دلیل داشتن مجمع مشترک با فولاد خوزستان مشخص شده است.
 در مورد این تیم گفته می شود، که تا اواخر هفته به باشگاه استقلال اهواز، واگذار خواهد شد.
 
انتهای پیام/




اخبار مرتبط

استقلال به کجا می‌رود؟
تشریح وضعیت نقل و انتقالات فوتبال لیگ برتر
حاتمی ملوان را ترک می‎کند
وکیا در فولاد می‎ماند
آندو در راه بازگشت به استقلال / تقویت جناح‌های چپ و راست دفاعی اولویت سرخپوشان
پرسپولیس و بحران پایان قرار داد بازیکنان اصلی
نقل و انتقالات فوتبال، مشکل سه تیم بلاتکلیف




۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن