تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798748007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی و واترپلو: دولت از ورزشکاران برای حضور در المپیک حمایت می‌کند/افراد مطمئن پیدا نشوند، سرخابی‌ها واگذار نمی‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جهانگیری در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی و واترپلو:
دولت از ورزشکاران برای حضور در المپیک حمایت می‌کند/افراد مطمئن پیدا نشوند، سرخابی‌ها واگذار نمی‌شوند
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه دولت از ورزشکاران برای حضور در المپیک ریو حمایت می کند، گفت: ورزشکاران امید، نشاط و شادمانی را در جامعه گسترش می دهند.

خبرگزاری فارس: دولت از ورزشکاران برای حضور در المپیک حمایت می‌کند/افراد مطمئن پیدا نشوند، سرخابی‌ها واگذار نمی‌شوند



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اسحاق جهانگیری عصر امروز در مراسم تقدیر از ورزشکاران و مدال آوران کشتی و واترپلو با تبریک قهرمانی های این ورزشکاران خطاب به آنها گفت: شما کارهای بزرگی انجام می دهید، شاید قدر کار شما آنقدر که در بحث ورزش مطرح می شود، در مسایل دیگر دیده نمی شود. وی افزود: نام آوران و قهرمانان در هر زمینه ای از دو جهت در جامعه افتخار آفرین هستند، یکی از نظر معنوی، چرا که هر انسانی در هر رشته ای که قهرمان می شود از نظر معنوی در طول عمر برای او یک افتخار است مانند یک دانشمند یک نویسنده و یک قهرمان ورزشی، این افتخار تا آخر عمر با او می ماند. معاون اول رییس جمهوری یکی از محاسن  ورزش را افزایش نشاط و شادمانی در جامعه عنوان کرد و افزود:  هر عاملی که موجب افزایش نشاط و رضایت مردم شود، در عمل امید را در میان مردم تسری می بخشد  و  وقتی امید افزایش یابد جامعه به سمت توسعه حرکت می کند.

دکتر جهانگیری با آرزوی توفیقات بیشتر برای ورزشکاران در تمامی رشته ها عنوان کرد: از مردم می خواهیم در حق دولت و ملت در این ماه عزیز که در آن قرار داریم دعا کنند، چرا که با مسایل جدی روبه رو هستیم و نیاز به تدبیر و درایت داریم.

معاون اول رییس جمهور از امید به عنوان سرمایه ای بزرگ برای کشور  نام برد و افزود: در جامعه ای که  به آینده امیدوار باشد اتحاد  و وابستگی  میان مردم بیشتر می شود.

وی گفت: یکی از سرمایه های دیگر، سرمایه های نمادین است؛ سرمایه نمادین آثار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برجای می گذارد به این معنی که اعتماد مردم به نظام و دولت بیشتر می شود و وقتی اعتماد بیشتر شود مردم به تصمیم گیری های دولتمردان اعتماد بیشتری پیدا  می کنند .
 
معاون اول رئیس جمهور آرامش اقتصادی که هم اکنون در کشور وجود دارد را مورد توجه قرار داد و گفت:  دولت طی این مدت تصمیمات دقیقی در زمینه های  اقتصادی داشته و آرامش کنونی با یک امید در جامعه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: مذاکرات هسته ای و مسایل اقتصادی به سمتی می رود که مردم احساس می کنند تیمی که هم اکنون موضوعات را پیگیری می کند برای حل این مسایل تلاش می کند . هر چند در بحث هسته ای هنوز اتفاق خاصی نیفتاده  اما در مجموع این مسایل سبب شده مردم مانند گذشته به سمت خرید ارز و کالا نروند و نگران آینده نباشند.

معاون اول رییس جمهور خطاب به ورزشکاران گفت: کسب مدال های خوش رنگ قهرمانی و به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط شما ، علاوه براینکه  امید را  در جامعه تسری می بخشد، برای  نسل جوان نیز رضایت و شادمانی را در پی دارد. بنابراین  هم دولت و هم مردم قدردان قهرمانان  خود هستند.
 
وی با تاکید براین موضوع که دولت از  حضور ورزشکاران ایرانی درالمپیک 2016 ریو حمایت می کند ،  گفت: به طور حتم وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها در این زمینه برنامه دارند و دولت در حد توان خود کمک خواهد کرد.
 
دکتر جهانگیری افزود : مطمئن باشید به لحاظ حمایت های مادی، مشکلی وجود نخواهد داشت زیرا کاری که شما انجام می دهید برای دولت پر ارزش است و منابع مورد نظر تامین خواهد شد.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: در شرایط فعلی از نظر بودجه در مضیقه هستیم و سال سختی را پیش رو داریم زیرا قیمت و فروش نفت نصف شده که این امر بر درآمد ما اثر دارد.

وی در پایان با تبریک موفقیت های تیم ملی والیبال گفت: ملی پوشان والیبال کشور با کار بزرگی که انجام دادند  دل ملت ایران را شاد کردند ومن از آنها سپاسگزارم . معاون اول رئیس جمهور درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: تا زمانی که اطمینان پیدا نکنیم که این دو باشگاه به افراد قابل اعتمادی واگذار می شوند، آنها را به بخش خصوصی واگذار نخواهیم کرد.
 
جهانگیری در حاشیه مراسم تقدیر از تیم های ملی کشتی آزاد و فرهنگی و واترپلو که با حضور وزیر ورزش برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: باشگاه های ورزشی به خصوص دو باشگاه پرطرفدار پایتخت برای دولت مهم هستند اما باید مطمئن باشیم این باشگاه ها در دست کسانی قرار می گیرند که بیشتر به فکر منافع جوانان هستند تا منافع شخصی خودشان.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: خصوصی سازی وظیفه دولت است اما این مساله به این معنا نیست که دو باشگاه را به هر فردی واگذار کنیم.

وی تاکید کرد: تا زمانی که این دو باشگاه در اختیار دولت است، با وجود منابع محدود مالی، تلاش می کند به خوبی و مطابق انتظار هواداران آنها را اداره کند. انتهای پیام/م

94/04/03 - 20:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن