تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798305818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل برق منطقه ای یزد: مردم 10 درصد صرفه جویی کنند تا تابستان بدون خاموشی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مدیرعامل برق منطقه ای یزد: مردم 10 درصد صرفه جویی کنند تا تابستان بدون خاموشی باشد استان‌ها > یزد - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در نشست خبری امروز خود گفت: باوجود رشد 10 درصدی مصرف و 6 درصدی پیک‌بار برق پایدار استان تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از یزد، محمدحسن صباغ زادگان در این نشست با بیان اقدامات اساسی و زیربنایی انجام‌شده طی 6 سال گذشته در راستای توسعه صنعت برق استان، اظهار داشت: با توجه به مصرف فزاینده برق در تابستان درصورتی‌که مشترکان 10 درصد در مصرف صرفه‌جویی کنند قطعاً تابستان امسال را بدون خاموشی سپری می‌کنیم.
صباغ زادگان با اشاره به وضعیت شرکت برق منطقه‌ای یزد در زمینه‌ی قدرت نامی نیروگاه‌ها، تولید ناخالص انرژی و مصرف انرژی در کشور، میزان تولید استان را در دوماهه اول سال جاري، 1440 میلیون کیلووات ساعت عنوان كرد كه 44 درصد رشد داشته و میزان مصرف استان در دوماه اول سال جاری به 1247 میلیون کیلووات ساعت رسيده است.
توسعه و بهره‌برداري بهينه از تأسیسات شبكه برق برای تأمین برق پایدار
وی تأمین برق مطمئن و پايدار براي مشتريان از طريق توسعه و بهره‌برداري بهينه از تأسیسات شبكه برق را در راستاي رضايتمندي ذينفعان برشمرد.
این مقام مسئول در صنعت برق استان در ادامه، تولید ناخالص انرژی استان در سال ۹۳ را، ۸۸00 میلیون کیلووات ساعت و مصرف انرژی را ۶۸۵۶ میلیون کیلووات ساعت دانست كه به ترتيب رشد 43 و 10 درصدی داشته‌اند.
وی وضعیت موجود صنعت برق استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با این‌وجود نمی‌توانیم نسبت به تأمین شبکه برق سراسری بی‌تفاوت باشیم به همین دلیل تابستان امسال که زمان اوج مصرف برق است، لازم است صرفه‌جویی و مدیریت مصرف از طرف مشترکان انجام شود.
رشد سه ونیم درصدی مصرف تعرفه صنعتی استان
وی افزود: میزان مصرف تعرفه صنعتی استان در سال ۹۳ نسبت به مصرف کل ۷۱ درصد بوده است که نسبت به سال گذشته، 3/5 درصد رشد داشته است.
صباغ زادگان با تشریح وضعیت شبکه انتقال و فوق توزیع در سال 92 و 93، طول خطوط انتقال را 1972 و فوق توزیع را 1679 کیلومتر مدار دانست.
در ادامه این نشست معاون برنامه‌ریزی شرکت برق منطقه‌ای یزد، گفت: با توجه به اینکه پیک‌بار مصرف 1317 مگاوات پیش‌بینی‌شده بود، به 1138 مگاوات در شب و 1180 مگاوات در روز رسیدیم که توانستیم در ماه‌های تیر و مرداد که بیشترین سرمایش در مدار شبکه برق است، پیک‌بار را کنترل کنیم.
مشارکت صنایع بزرگ در طرح ذخیره عملیاتی و تعطیلات و تعمیرات
وی با تشریح برنامه‌های مدیریت مصرف این شرکت برای گذر از پیک تابستان 94 افزود: برنامه اجرای تعطیلات و تعمیرات برای برخی صنایع و همچنین هماهنگی برای مبادله توافقنامه طرح ذخیره عملیاتی با 4 صنعت بزرگ استان با تعهد 165 مگاوات در مواقع پیک انجام‌شده است.
پیک‌بار مصرف 1196 مگاواتی در شب
اسدی پیک‌بار مصرف برق امسال را به‌واسطه‌ی افزوده شدن بارهای جدید 1403 مگاوات پیش‌بینی کرد و گفت: تا امروز عملاً پیک‌بار روز 1150 مگاوات و پیک‌بار شب 1196 مگاوات بوده است که به پیک‌بار سال گذشته که 21 مردادماه بوده نزدیک می‌شویم.
اصلاح قانون حریم با مصوبه‌ی جدید هیئت دولت
سید ابوالحسن حیدریه زاده مدیر دفتر حقوقی شرکت برق منطقه‌ای یزد اظهار داشت: حریم خطوط از فاز کناری از هر طرف برای خط ۶۳ کیلوولت از ۲۰ متر به ۸ متر، خطوط ۱۳۲ کیلوولت به ۹ متر، خطوط ۲۳۰ کیلوولت به 11/9 و خطوط ۴۰۰ کیلوولت از ۵۰ متر به ۱۴ متر کاهش‌یافته است.
وی با درخواست این که رسانه ها در امر اطلاع‌رسانی یاری گر باشند، گفت: مالکان با مراجعه به دفتر حقوقی شرکت برق منطقه‌ای یزد می‌توانند به همراه کارشناسان حقوقی این شرکت نسبت به آزادسازی اراضی خود با رعایت مقررات و حریم‌های جدید تحت نظارت فنی شرکت برق منطقه‌ای یزد اقدام کنند.

کلید واژه ها: استان یزد -




چهارشنبه 3 تیر 1394 - 19:21:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن