تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799148151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زجرِ دیدن بازی‌های تیم ملی والیبال از رسانه ملی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: زجرِ دیدن بازی‌های تیم ملی والیبال از رسانه ملی
کاش مسئولان صدا و سیما و مدیران عالی‌رتبه‌ای که برای پخش بازی‌های والیبال به نکته‌های ریز بینانه‌ای مثل عدم پخش سرود ملی دو کشور فکر می‌کنند به این هم فکر می‌کردند که تضعیف سرمربی تیم تضعیف کل تیم است و این در روزهایی که تیم ملی در کوران رقابت‌ها به سر می‌برد اصلا با اصول اخلاقی و روحیات ملی ما همخوانی ندارد.
کد خبر: ۵۱۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ - 24 June 2015


با شروع دور برگشت لیگ جهانی والیبال و میزبانی کشورمان در شش بازی پیاپی خیلی‌ها امیدوار شدند که سرانجام از آن ماجرای تکراری و کشنده پخش تصاویر آهسته و تکراری لابلای پخش زنده خلاص خواهند شد و شش بازی داخلی تیم ملی کشورمان را با خیال راحت و کیفیت قابل قبول تماشا خواهند کرد اما غافل از اینکه همچنان پخش بازی‌های والیبال از دریچه رسانه ملی قرار است با چاشنی عذاب دادن مخاطبان داخلی همراه باشد.


به گزارش تابناک، سومین حضور تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی با انتقادات تند و عجیب و غریب گزارشگران و کارشناسان صدا و سیما از تیم ملی و مشخصا اسلوبودان کواچ همراه بود. این انتقادها از روز اول که با شکست‌های ایران همراه بود، آغاز شد و حتی این روزها که تیم ملی روی دور برد قرار گرفته و با چهار پیروزی پیاپی هواداران‌اش را خوشحال و امیدوار کرده هم ادامه دارد. همه آن‌هایی که یکشنبه شب شاهد پیروزی درخشان و قاطع تیم ملی ایران برابر ایالات متحده امریکا بودند از کیفیت گزارش عجیب و غریب گزارشگر بازی ناراضی بودند. کنایه‌ها و اعتراض‌های فراوانی که او نثار مربی تیم می‌کرد و نگاهی که از موضع بالا به اسلوبودان کواچ  تصمیماتش داشت موجب شد تا خیل عظیمی از بینندگان تلویزیون بار دیگر از کیفیت پخش بازی‌های لیگ جهانی والیبال ناراضی باشند.


در اولین روزهایی که تیم ایران در لیگ جهانی 2015 به میدان رفت، نمایش ناهماهنگ و بعضا ضعیف تیم موجب شد تا خیلی‌ها از عملکرد تیم ابراز نارضایتی کنند. این باور همیشگی که عملکر سال قبل تیم حاصل کارهای زیربنایی ولاسکو در تیم بوده و کواچ چیزی به تیم اضافه نکرده موجب شد تا کارشناسان و گویندگان تلویزیون در همان روزهای نخست دور رفت حسابی از خجالت تیم ملی درآیند. کار به جایی رسیده بود که یک مجری جوان برنامه لیگجهانی شبکه سه حتی مصدومیت سامان فیاضی را که در جریان بازی و در اثر برخورد با پایه تور بازی حاصل شده بود را به تمرینات سخت و شدید کواچ نسبت داده بود. این اعتراضات حتی به بازیکنان هم بود و کارشناسان برنامه سعید معروف و یکی دو بازیکن تیم ملی را عصبی و خشن توصیف می‌کردند.
همه این دوستان البته یک چیز را فراموش کرده بودند و ان اینکه تنها کای که یک عاشق تیم ملی و یک هوادار درجه یک باید انجام دهد این است که با همه کاستی‌ها و عیب و نقص‌ها، در جریان مسابقات و وقتی که تیم در حال دست و پنجه نرم کردن با حریفان گردن کلفت است، حمایت و حمایت همه جانبه از تیم است. هرچقدر هم کواچ با متر و معیارهای کارشناس‌های تلویزیون همخوانی نداشته باشد تضعیف او از تریبون رسانه پربیننده‌ای مانند رسانه ملی تضعیف تیم ملی است.


حالا می‌شد با اعتراض‌های نابجای کارشناسان تلویزیون در جریان دور رفت که تیم ملی کشورمان چهار شکست پیاپی را مقابل قهرمان لیگ جهانی سال گذشته و قهرمان جام‌جهانی سال گذشته کسب کرده بود کنار آمد اما نمی‌فهمیم چرا در روزهای پیروزی و شادی تیم ملی که همه و همه از هیچ حمایتی از تیم محبوب کشورمان دریغ نمی‌کنند چرا رسانه ملی و کارشناسانش دست از تخریب و تضیعف تیم بر نمی‌دارند.


 کواچ هرجقدر هم که نتواند جای ولاسکو را در قلب برخی‌ها بگیرد اما همان مربی است که تیم ما زیر نظر او توانست دو پیروزی قاطعانه 3-0 برابر ایالات متحده آمریکا، قدرتمندترین تیم این روزهای والیبال جهان کسب کند و این چیزی نیست که با صحبت‌های یک‌طرفه یک گزارشگر تلویزیونی تغییر کند اما ای کاش مسئولان صدا و سیما و مدیران عالی‌رتبه‌ای که برای پخش بازی‌های والیبال به نکته‌های ریز بینانه‌ای مثل عدم پخش سرود امریکا فکر می‌کنند به این هم فکر می‌کردند که تضعیف سرمربی تیم تضعیف کل تیم است و این در روزهایی که تیم ملی در کوران رقابت‌ها به سر می‌برد اصلا با اصول اخلاقی و روحیات ملی ما همخوانی ندارد. کاش همان‌قدر کا والیبال‌مان پیشرفت کرده بود صدا و سیمای‌مان هم در حوزه والیبال پیشرفت می‌کرد تا این چنین در شب‌های بزرگی چون شب پیروزی بر امریکا سوهان روح بینندگان نشود. 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن