تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820220269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح تفکيک «مسکن و شهرسازي» از «راه و ترابري» در استان‌ها اعلام نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۰ق.ظ)
طرح تفکيک «مسکن و شهرسازي» از «راه و ترابري» در استان‌ها اعلام نشده است موج - سرپرست معاونت تلفيق بودجه، حقوقي و امور مجلس وزارت راه و شهرسازي، گفت: هنوز طرح انتزاع و تفکيک اداره مسکن و شهرسازي از اداره راه و ترابري در استان‌ها در مجلس شوراي اسلامي اعلام وصول نشده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدحسين ميرشفيع، سرپرست معاونت تلفيق بودجه، حقوقي و امور مجلس وزارت راه و شهرسازي، درباره طرح انتزاع و تفکيک اداره مسکن و شهرسازي از اداره راه و ترابري در استان‌ها گفت: طرح تفکيک ادارات کل استان‌هاي راه و شهرسازي به اداره «راه و ترابري» و اداره «مسکن و شهرسازي» طرحي است که با موضوعيت اجرا در استان‌ها تعريف شده است. البته اين طرح به صورت مشخص، تاکنون به هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي نرسيده است.
سرپرست معاونت تلفيق بودجه، حقوقي و امور مجلس وزارت راه و شهرسازي درباره بار مالي اين طرح براي وزارتخانه ادامه داد: در حال حاضر، وزارت راه و شهرسازي بررسي ساختاري بر روي کليه موضوعات را در دستور کار دارد. در همين راستا نيز بايد نظر آن کميته را نسبت به اين موضوع پيگيري کنيم. قدر مسلم کميته در بررسي‌هاي خود مشخص مي‌کند که کدام بخش از اين طرح، قابليت عملياتي شدن را دارد و کدام بخش نيز مفيد نخواهد بود.
ميرشفيع افزود: ادغام و تفکيک، هر کدام نقاط ضعف و قوتي دارند که بايد اين طرح مورد بررسي کارشناسانه قرار بگيرد تا اگر امکان‌پذير باشد به مرحله عمل درآيد.
وي در پاسخ به اين پرسش که آيا انتزاع و تفکيک اداره مسکن و شهرسازي از اداره راه و ترابري در استان‌ها خلاف برنامه پنجم توسعه نيست؟، گفت: براساس قانون خدمات کشوري ادارات استان‌ها در جذب نيرو محدوديت دارند. به همين خاطر ممکن است اشکالاتي به وجود آيد و در عين حال، احتمال عدم تطابق با قانون خدمات کشوري نيز وجود دارد. در غير اين صورت اين طرح نمي‌تواند به خودي خود با برنامه پنجم توسعه مغايرت داشته باشد؛ زيرا در آن قانون الزامي براي استان‌ها صورت نگرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن