تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ورزش و جوانان همدان: همدان آمادگی میزبانی از اردوهای تیم‌های ملی را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل ورزش و جوانان همدان:
همدان آمادگی میزبانی از اردوهای تیم‌های ملی را دارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استان همدان با توجه به ظرفیت موجود این آمادگی را دارد میزبان اردوی تیم‌های ملی کشورمان باشد.

خبرگزاری فارس: همدان آمادگی میزبانی از اردوهای تیم‌های ملی را دارد



سیدعبدی افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به میزبانی همدان در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری کشور اظهار داشت: خوشحالیم قوی‌ترین مردان کشور میزبانی ما را قبول کرده و در استان همدان اردوی خود را برگزار کرده‌اند.
وی ادامه داد: با همکاری پایگاه سوم شکاری نوژه همدان سعی بر آن شدیم تا بهترین امکانات را برای ملی‌پوشان فراهم کنیم تا بدون هیچ دغدغه‌ای به تمرینات پرفشار خود بپردازند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان تصریح کرد: استان همدان این آمادگی را دارد همواره در مقاطع دیگر میزبان این پولادمردان باشد، زیرا برای ورزش همدان حضور این ورزشکاران افتخاری است.
وی زیرساخت‌های ورزشی همدان را برای برگزاری و مسابقات مختلف را خوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه استان از زیرساخت‌های خوبی در بحث ورزش برخوردار است و همین امر باعث می‌شود دست ما را در قبول میزبانی و مسابقات مختلف باز نگه دارد.
افتخاری بیان کرد: وجود مجموعه ورزشی مدرن شهید حاجی بابایی مریانج، سالن 6 هزار نفری، مجموعه قدس، مجموعه ورزشی بانوان، مجموعه مفتح، سالن سنگ‌نوردی، مجموعه پیست اسکی تاریک دره و... می‌تواند استان همدان را برای اردوی تیم‌های مختلف ورزشی متمایز کند.
وی گفت: درهای ورزش استان به روی تیم‌های مختلف ملی همیشه باز است و سعی می‌کنیم تا میزبانی شایسته‌ای را هم برای آنها انجام دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: به طور مثال مجموعه ورزشی مریانج یک دهکده کوچک المپیک است زیرا وجود میهمانسرا، سالن چندمنظوره مسابقاتی، استادیوم 10 هزار نفری و ده‌ها سالن تخصصی دیگر می‌تواند محلی خوب برای میزبانی اردو تیم‌های ملی باشد.
وی همدان را بهترین مکان برای اردوهای ملی دانست و عنوان داشت: همدان جزو معدود شهرهای ایران است که ارتفاع بالایی از سطح دریا را دارد و در کنار این‌ها از طبیعت و جغرافیای خوبی هم بهره‌مند است. افتخاری گفت: همین باعث می‌شود یک مکان ایده‌آل در اختیار فدراسیون‌ها و تیم‌های ملی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در حال ساخت یک مستند از مجموعه ورزشی مریانج هستیم تا کلیپ آن را برای معرفی هرچه بهتر این ورزشگاه به فدراسیون‌ها ارسال کنیم. انتهای پیام/89042/ج30

94/04/02 - 17:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن