تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 18 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800540600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فخرالدینی:هیچ‌مشکلی برای کار با مظلومی ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فخرالدینی:هیچ‌مشکلی برای کار با مظلومی ندارم
مدافع استقلال ادعا می‌ کند که هیچ مشکلی با پرویز مظلومی ندارد و می‌ تواند با او برای فصل بعد کار کند.

میلاد فخرالدینی در این باره به "ورزش سه" می‌‌گوید: اصلا چنین چیزی درست نیست که من نخواهم با پرویز مظلومی کار کنم. ایشان الان سرمربی استقلال است و من هم مشکلی در مورد کار با او ندارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌ تواند با مظلومی نتیجه بگیرد یا نه هم گفت: چرا نمی‌ تواند؟ به هر حال پرویز مظلومی سابقه حضور در استقلال را دارد و اگر ابزار برایش فراهم شود، می‌ تواند نتیجه لازم را بگیرد.

مدافع استقلال ادامه داد: برای نتیجه گرفتن دو موضوع خیلی مهم وجود دارد؛ یکی بازیکن خوب گرفتن است و دیگری حمایتی که از یک تیم در طول فصل می‌ شود. اگر این شرایط فراهم شود، بی تردید آقای مظلومی می‌ تواند در استقلال نتیجه بگیرد.

فخرالدینی در مورد انتقادهایی که به مظلومی به خاطر گرفتن بازیکنان سن بالا می‌ شود هم گفت: این مسائل مهم نیست، مهم این است که بازیکنانی گرفته شوند که بتوانند به استقلال کمک کنند. این از همه چیز مهمتر است. هواداران استقلال دو سال است که خیلی عذاب کشیده اند و باید بازیکنانی به این تیم بیایند که بتوانند برای استقلال جام بیاورند.

او در پاسخ به این سوال که آیا خودش در استقلال می‌ ماند یا نه هم گفت: در این 10 روزی که فصل نقل و انتقالات شروع شده است، من چندین پیشنهاد دریافت کرده ام اما به هیچ کدام از آنها پاسخ نداده ام تا ببینم تکلیف استقلال چه می‌ شود.

مدافع استقلال در پایان گفت: اگر دوست نداشتم در استقلال بمانم هرگز منتظر باشگاه نمی‌ماندم. امیدوارم تکلیف حق و حقوق های ما مشخص شود تا ما هم بتوانیم با باشگاه پای میز مذاکره بنشینیم.


14:25 1394/04/02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن