تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804418515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد بيش از 100 درصدي فروش در بيست و پنجمين نمايشگاه صنايع دستي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۳ب.ظ)
رشد بيش از 100 درصدي فروش در بيست و پنجمين نمايشگاه صنايع دستي کشور موج - مدير کل دفتر صادرات معاونت صنايع دستي سازمان ميزان فروش ثبت شده از سوي هنرمندان حاضر در نمايشگاه صنايع دستي کشور را بيش از بيست و هشت ميليارد ريال اعلام کرد که نسبت به نمايشگاه سال گذشته با افزايش بيش از 100 درصدي همراه بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، پويا محموديان، مدير کل دفتر صادرات صنايع دستي و دبير اجرايي نمايشگاه صنايع دستي، استقبال مردم از نمايشگاه امسال را بسيار مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه امسال به واسطه تمهيداتي که در ستاد صنايع دستي کشور صورت پذيرفت، زمينه مطلوبي براي حضور هنرمندان و علاقه مندان به صنايع دستي در اين نمايشگاه فراهم آمد.
وي همچنين افزود: امسال برنامه ريزي هاي صورت گرفته در مسير رشد فروش هنرمندان و صنعتگران حاضر در نمايشگاه بود که به لطف خدا جمع بندي هاي صورت گرفته در خصوص آمار فروش، نشاني از موفقيت اين برنامه ها و تحقق اهداف مربوط به آن است در همين راستا هنرمندان حاضر در اين نمايشگاه رضايت بسياري از اقدامات صورت گرفته داشتند ونيز از ميزان فروش و استقبال علاقه مندان ابراز خرسندي کردند.
دبير اجرايي نمايشگاه هفته صنايع دستي کشور آمار فروش امسال را چشمگير دانست و گفت: ميزان فروش اعلام شده از سوي هنرمندان حاضر در اين نمايشگاه، بيش از بيست و هشت ميليارد ريال است که نسبت به نمايشگاه سال گذشته با افزايش بيش از 100 درصدي همراه بوده است که اين ميزان فروش تحليل گران و فعالان اين حوزه را به شگفتي وا داشته است.
محموديان همچنين از نظر ميزان ثبت سفارشات نيز اين نمايشگاه را ممتاز خواند و خاطر نشان کرد: امسال در زمينه ثبت سفارشات هم با رشد خوبي مواجه بوديم. به طوري که ميزان سفارشات خريد ثبت شده به رقمي بالغ بر 10 ميليارد ريال رسيد که پشتوانه خوبي براي توليد مشارکت کنندگان در نمايشگاه امسال بود.
مدير کل صادرات صنايع دستي کشور با اشاره به فضاي تعاملي ايجاد شده در اين رويداد، افزود: با برنامه ريزي هايي که در ستاد صورت داديم بستري مناسب در ايام نمايشگاه ايجاد شد تا توليد کنندگان و تجار صنايع دستي بتوانند به طور مستقيم با هم به تعامل و گفت و گو بپردازند که بي ترديد نتايج اين اقدام تاثير گذار را در آينده نزديک مشاهده مي کنيم.
وي راه اندازي کلينيک مشاوره در نمايشگاه امسال را حرکتي تازه دانست و بيان کرد: اين اقدام حرکتي جديد در تاريخ اين نمايشگاه بود که با استقبال بسيار خوبي از سوي شرکت کنندگان و بازديدکنندگان همراه شد. در نتيجه به بسياري از سوالات و ابهامات فني و تخصصي آنها پاسخ داده شد.
محموديان با اشاره به حضور هيات هاي تجاري خارجي در نمايشگاه امسال خاطر نشان کرد: چندين هيات تجاري از کشورهاي ژاپن، چين، عمان، هلند و روسيه به بازديد از غرفه هاي پرداختند و اظهار اميدواري کردند که بتوانند زمينه هاي همکاري موثري در حوزه صنايع دستي داشته باشند.
مدير کل دفتر صادرات صنايع دستي در پايان با تقدير از حمايت هاي مسوولين سازمان ميراث فرهنگي خاطر نشان کرد: با وجود دشواري هاي فراوان حمايت هاي مسعود سلطاني فر رياست سازمان و همچنين حمايت هاي نامورمطلق، معاون صنايع دستي کشور، در موفقيت تيم اجرايي نمايشگاه امسال بسيار تاثيرگذار بود و در سال همدلي و هم زباني ميان دولت و ملت، هدف گذاري هاي صورت گرفته در جهتي است که بتوانيم بازرگاني و صادرات صنايع دستي را ارتقا دهيم که بي ترديد نمايشگاه امسال گامي محکم در اين راه بود.
گفتني است، بيست و پنجمين نمايشگاه ملي و چهارمين نمايشگاه بين المللي صنايع دستي به مناسبت هفته صنايع دستي کشور از 20 تا 25 خرداد 94 در محل دايمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن