تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820214964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید یک میلیون و ۳۱۰ هزار لیتر گلاب در شهرستان دلیجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دلیجان به پانا خبر داد: تولید یک میلیون و ۳۱۰ هزار لیتر گلاب در شهرستان دلیجان خبرگزاری پانا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دلیجان گفت: از فرآوری ۶۰۹ تن گلبرگ خشک گل محمدی یک میلیون و ۳۱۰ هزار لیتر گلاب تهیه شده است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲ تير ساعت 13:42

خبرگزاری پانا+تولید یک میلیون و ۳۱۰ هزار لیتر گلاب در شهرستان دلیجان

علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: ۶۰۹ تن گلبرگ خشک گل محمدی از سطح ۲۳۹ هکتار گلزارهای گل محمدی جنوب استان مرکزی جمع آوری شده که ۵۵۱ تن گلبرگ آن در کارگاه های فرآوری سنتی و صنعتی دلیجان و کاشان به دست آمده است.
وی اظهار داشت: یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر از گلاب تولید شده از گلزارهای گل محمدی دلیجان حاصل شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دلیجان بیان کرد: ۱۹۰‌ هکتار گلستان های گل محمدی بارور در دلیجان وجود دارد که میانگین تولید هر هکتار گلستان ۲ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم گلبرگ است.
محمدی اضافه کرد: با آغاز برداشت گل محمدی از اواخر اردیبهشت ماه تا نیمه خرداد ماه امسال در این شهرستان برای 120 نفر اشتغال فصلی ایجاد شد.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 120 هزار لیتر از مجموع گلاب تولیدی شهرستان های جنوبی استان مرکزی با فرآوری گلبرگ های گل محمدی در کارگاه های سنتی و صنعتی محلات به دست آمده است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن