تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820302610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۷ عضو اصلی یک شرکت هرمی توسط پلیس زنجان دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان:
۲۷ عضو اصلی یک شرکت هرمی توسط پلیس زنجان دستگیر شدند

نیروی انتظامی


شناسهٔ خبر: 2785570 - سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
استانها > زنجان

زنجان-رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری ۲۷ عضو اصلی یک شرکت هرمی خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهرام مقدم افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی و تلاش آن برای جذب افراد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.وی یادآورشد: ماموران پس از انجام تحقیقات متوجه شدند که تعدادی از ساکنان استان زنجان عضو این شرکت هستند که با تلاش های انجام شده، محل تجمع اعضای این شرکت هرمی در تهران شناسایی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضایی به استان تهران عزیمت و با همکاری پلیس آگاهی تهران موفق شدند در محل این شرکت هرمی ۲۷ عضو اصلی آن را دستگیر کنند.

وی گفت: اعضای این شرکت های هرمی با ترفندهای مختلف و به عنوان بازاریابی شبکه ای به بهانه ایجاد اشتغال برای جوانان و با به طمع انداختن افراد از نقاط مختلف کشور، اقدام به عضوگیری می کردند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن