تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798700394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نادی: دیدار با لهستان سخت‌تر از آمریکا است/آزادی برای حریفان ما جهنم است | خبرگزاری ایلنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: معروف مشورت می‌دهد اما کوچ نمی‌کند؛ نادی: دیدار با لهستان سخت‌تر از آمریکا است/آزادی برای حریفان ما جهنم است ایلنا: کاپیتان‌سابق تیم‌ملی بازی ایران برابر لهستان را از رویارویی با آمریکا دشوارتر می‌داند.
نادی: دیدار با لهستان سخت‌تر از آمریکا است/آزادی برای حریفان ما جهنم است

ایلنا- تیم والیبال ایران یکشنبه‌شب در دومین دیدار برگشت خود برابر آمریکا از رقابت‌های لیگ جهانی، با نتیجه مشابه بازی نخست و در سه دست متوالی مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد تا وضعیت بهتری در جدول رده‌بندی گروه B‌ لیگ جهانی والیبال پیدا کند. این دیدار مهمان‌های ویژه‌ای هم داشت که سرگروه پیشین تیم والیبال ایران یکی از آن‌ها بود. وی در گفت‌وگو با ما از پیروزی‌های درخشان ایران برابر ایالات متحده و شرایط تیم کشورمان در دو دیدار ‌آینده مقابل لهستان صحبت کرد. گفت‌وگوی خبرنگار ایلنا را با علیرضا نادی در ادامه می‌خوانید. * بازی دوم با آمریکا را هم بردیم. این بازی چطور بود؟ من بازی اول تهران نبودم اما شب‌گذشته  به سالن آزادی رفتم و بازی را از نزدیک دیدم. واقعا عالی بودیم، یعنی همه چیز عالی بود و بچه‌ها خیلی‌خوب بازی کردند و جای هیچ بحثی نگذاشتند. حالا توقعات از تیم ما بالا رفته و باید لهستان را شکست دهیم تا از این گروه صعود کنیم چون حریف مستقیم ما این تیم است. * لهستان برخلاف آمریکا قبلاً در تهران بازی کرده و با جو سالن 12 هزار نفری آزادی آشنا است و به نظر می‌رسد کار سخت‌تری مقابل لهستان داریم. این‌طور نیست؟ بله؛ شرایط لهستان با آمریکا فرق می‌کند. آمریکا اولین بار بود در آزادی بازی می‌کرد. مردم واقعاً سالن 12 هزار نفری را برای حریفان ایران تبدیل به جهنم می‌کنند. لهستان پارسال به تهران آمده و اینجا بازی کرده و الان هم شرایط خوبی دارند. به نظرمن کار ما در تقابل با این تیم نسبت به آمریکا سخت‌تر است. * می‌توانیم لهستان را ببریم؟ اگر بچه‌های ما در بهترین شرایط باشند و تیم ما بدون‌اشتباه بازی کند، برنده می‌شویم. باید مثل بازی با آمریکا کم اشتباه باشیم و لهستان تحت تاثیر ما و تماشاگران قرار بگیرد اما اگر اشتباه کنیم کار ما بسیار سخت می‌شود. تماشاگران هم باید با تشویق‌های خود به بچه‌های تیم‌ملی انگیزه بدهند. همه چیز به خود ما مربوط می‌شود و باید از میزبانی به خوبی استفاده کنیم. * نقش مردم در پیروزی مقابل آمریکا چقدر بود؟ جو سالن به گونه‌ای بود که بازیکنان آمریکا در گوش‌شان یک چیزی گذاشته بودند تا نشنوند. تماشاگران ما کار را برای حریفان خیلی سخت می‌کنند و تیم‌ها هیچ کشوری این‌طور تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند. خودم تجربه‌اش را داشته‌ام. در ایران بازی‌کردن برای حریفان خیلی سخت است. * عده‌ای می‌گویند سعید معروف تیم ملی را هدایت می‌کند و کواچ کاره‌ای نیست. این را قبول دارید؟ این بی‌انصافی است. سعید کاپیتان تیم است و وظیفه دارد به مربی مشورت بدهد و اتفاقات زمین را به سرمربی منتقل کند. معروف تیم را هدایت نمی‌کند و فقط مشورت می‌دهد. البته مربی خودش کمک دارد و شرایط باید به گونه‌ای باشد که مردم چنین احساسی نداشته باشند که معروف تیم را کوچ می‌کند. با شناختی که از معروف دارم، او حرفه‌ای است و در حیطه کار مربی دخالت نمی‌کند. شاید مشورت بدهد و کمک کند اما هر مربی‌ای کلاس کاری خود را دارد و با سابقه‌ کواچ در ایتالیا بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد.

۱۳۹۴/۰۴/۰۲ ۰۸:۰۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن