تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821006040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهباززاده: چاره‌ای جز شکایت ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شهباززاده: چاره‌ای جز شکایت ندارم
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: مدیریت باشگاه سایپا برخورد اولیه با بازیکنان را بلد نیست و چاره‌ای جز شکایت از آنها ندارم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سجاد شهباززاده اظهار داشت: حدود 30درصد از مطالبات دو فصل پیش من از باشگاه سایپا باقیمانده است و من همیشه از این تیم به نیکی یاد کرده‌ام و سعی کردم همان سال شرایط تیم را درک کنم و با وجود آنکه می‌گفتند پول نداریم صبر کردم. من سال گذشته هم که به استقلال آمدم باز هم صبوری کردم و مثل همه بازیکنان سایپا که پول نگرفته‌اند نه شکایتی کرده‌ام و نه حرفی زدم و حتی با مدیریت جدید این باشگاه هم تفاهم کردم و گفتم که منتظر می‌مانم تا پولم را بگیرم.

وی افزود: مدتی تحت فشار بودم و با وجود آنکه به من قول می‌دادند باز هم صبر می‌کردم اما امروز به محل باشگاه رفتم ولی متوجه شدم مسئولان این باشگاه بدون اینکه صحت و سقم این مسئله را جویا شوند برخوردهای توهین‌آمیزی با من انجام دادند که فکر می‌کنم این توهین‌ها در شأن و شخصیت خودشان بود نه من.

شهباززاده ادامه داد: من نمی‌دانم وقتی کسی اصول اولیه برخورد با یک بازیکن را نمی‌داند چگونه مدیریت را قبول می‌کند. من همیشه سایپا را دوست داشتم ولی کسانی که روی کار هستند برخوردی کردند که در شأن من نبود. متأسفانه نه جواب تلفنم را دادند و نه اجازه دادند من وارد باشگاه شوم.

مهاجم استقلال در پایان تأکید کرد: سایپایی‌ها کاری کردند که راهی جز شکایت ندارم و علی‌رغم میل باطنی‌ام با وجود آنکه دوست نداشتم هرگز این کار را بکنم اما راهی جز شکایت برایم باقی نمی‌ماند.



17:38 1394/04/01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن