تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802684104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس دارالقرآن الکریم چهارمحال و بختیاری خبر داد برگزاری سومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم در چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس دارالقرآن الکریم چهارمحال و بختیاری خبر داد
برگزاری سومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم در چهارمحال و بختیاری
رئیس دارالقرآن الکریم چهارمحال و بختیاری از آغاز نام‌نویسی سومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری سومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم در چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی پرتوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: سومین دوره مسابقات قرآن «تلاوت» در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ 15 جزء پیوسته و حفظ کل به همت سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه این مسابقات در دو مرحله استانی و کشوری تدارک دیده شده است، افزود: مرحله استانی این رقابت‌ها در رده‌های سنی بالای 16 سال ویژه خواهران و برادران و زیر 16 سال ویژه برادران، پنجم و ششم شهریورماه به صورت هماهنگ برگزار می‌شود و افرادی که موفق به کسب حد نصاب نمره شوند 25 و 26 آذرماه در مرحله کشوری مسابقات «تلاوت» به رقابت می‌پردازند.
رئیس دارالقرآن‌الکریم استان چهارمحال و بختیاری به برخی تغییرات این دوره از مسابقات قرآنی «تلاوت» اشاره کرد و گفت: مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال جاری تعداد قطعات امتحانی به پنج قطعه کاهش یافته تا شرکت‌کنندگان با اطمینان خاطر در این رقابت‌ها حضور یابند.
پرتوی با بیان اینکه مسابقات تلاوت برای تشویق قاریان به حفظ قرآن طراحی شده است، افزود: شرکت ‌کنندگان در مرحله استانی باید علاوه بر حفظ قطعات تعیین شده به ترجمه و مفاهیم آیات نیز مسلط بوده تا بتوانند در این رقابت‌ها موفق شوند.
وی با بیان این که چهارمین دوره مسابقات قرآن «تسنیم» نیز همزمان با مسابقات تلاوت برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات ویژه کارکنان دستگاه‌های فرهنگی و خانواده‌های آنان طراحی شده است و امسال در سه مرحله استانی، کشوری و کشوری بین دستگاهی برگزار می‌شود. رئیس دارالقرآن استان چهارمحال و بختیاری افزود: مرحله استانی این مسابقات پنجم و ششم شهریورماه در رده‌های سنی مختلف و رشته‌های گوناگون قرآنی برگزار می‌شود و منتخبان به مرحله کشوری این رقابت‌ها که 26 و 27 آذرماه خواهد بود، راه خواهند یافت. به گفته وی ثبت‌نام مسابقات قرآنی «تلاوت» و «تسنیم» از 25 خردادماه آغاز شده و تا 31 تیرماه ادامه خواهد داشت. رئیس دارالقرآن الکریم استان چهارمحال و بختیاری همچنین در این نشست از آغاز نام نویسی مسابقه تفسیر نورالهدی همزمان با سراسر کشور در این استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: ثبت‌نام هشتمین دوره مسابقه تفسیر نورالهدی از 25 خردادماه در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا 31 تیرماه ادامه خواهد داشت. پرتوی افزود: مسابقه تفسیر نورالهدی 8 مطابق روال گذشته از تفسیر نمونه تالیف آیت الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود و امسال در قسمت یک جز شامل جزء 24 و در قسمت سه جزء شامل اجزای 24، 25 و 26 خواهد بود.
وی با اشاره به اقشار مختلف شرکت کننده در این مسابقه، افزود: یکی از مشکلاتی که ‌در گذشته برای مخاطبان وجود داشت، عدم دسترسی به تفسیر نمونه به عنوان منبع مسابقه بود و برای همه مخاطبان این امکان وجود نداشت که به تفسیر نمونه دسترسی داشته باشند.
رئیس دارالقرآن الکریم چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امسال در هشتمین دوره مسابقه نورالهدی، فایل تفسیر نمونه در سایت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی قرار داده شده است و علاقه‌مندان می‌توانند تفسیر نمونه را از این سایت دانلود کرده و حتی نرم‌افزار آن بر روی تلفن‌های همراه قابل نصب است. انتهای پیام/3145/ش30

94/04/01 - 16:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن