تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798452632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیتر بحث‌برانگیز صداوسیما درباره والیبال ایران و آمریکا و واکنش مردم+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تیتر بحث‌برانگیز صداوسیما درباره والیبال ایران و آمریکا و واکنش مردم+عکس
تیتر مطلب گویای همه چیز است؛ مدام شعار می‌دهیم ورزش نباید سیاسی باشد، اما در عمل تک‌تک‌مان نگاهی افراطی از بدترین نوعش را داریم.
آفتاب :  در مطلب خبرآنلاین، پس از این مقدمه آمده است: این یکی از تیترهاست؛ تیتر بازی ایران و آمریکا به روایت جدیدترین سایت ورزش تلویزیون. سایتی که احتمالا راه انداختند تا به شکلی رقیبی بسازند برای «ورزش 3» که با انحصار تلویزیون به برندی تبدیل شد و وقتی به درآمدزایی هنگفت رسید، مدیران تلویزیون فهمیدند حتی ریالی در آن سهمی ندارند.


این بار اما برای سایتی که مدام تبلیغش را می‌کنند تمام تضمین‌های لازم را دارند و می‌خواهند سایتی با سیاست‌های ورزشی خاص خودشان داشته باشند.



تیتر بحث‌برانگیز صداوسیما درباره والیبال ایران و آمریکا و واکنش مردم+عکس



بازی والیبال ایران و آمریکا، یک رقابت کاملا ورزشی که پر بود از نمادهای دوستی دو ملت. اینجا اصلا پای دولت آمریکا، جنگ، تحریم و تهدید در میان نبود. سرمربی و بازیکنان آمریکایی در گفت‌وگو با رسانه‌های سرشناس دنیا از مهمان‌نوازی مردم ایران گفتند، از زیبایی و امنیت تهران خاطره‌ها تعریف کردند و از هیجان و عشق مردم ایران به والیبال، برای مردمشان حرف‌ها گفتند.


آنها باختند و شکست ورزشی‌شان را کاملا بدون جنجال پذیرفتند. آنها که سعی کردند مثل بچه‌های خوب ما نمایندگان شایسته‌ای از مردم کشورشان باشند. مردمی که بارها مسئولان عالیرتبه کشورمان اعلام داشتند حسابشان از سیاست‌های کلی سیاستمداران احزاب حاکم این کشور جداست.


این اما واکنش سایت رسمی صداوسیماست به یک نتیجه والیبالی و پیوند زدنش به اخبار سیاسی؛ با این مضمون: «آمریکا در والیبال هم هیچ غلطی نتوانست بکند».


ایران بازی را با اقتدار و با امتیاز کامل برده و حالا می‌توان برای رقیب قدرتمند کُری خواند، حتی می‌توان عقده‌گشایی کرد، می‌توان پیروزی را به میدان سیاست برد و به اتفاقات روز گره زد که هیچ ایرادی هم ندارد اما خود را جای طرف مقابل بگذارید، اگر برای دو شکست ایران در لس‌آنجلس چنین تیترهایی انتخاب می‌شد، چه حسی به ما ایرانی‌ها دست می‌داد؟ آیا در بازی رفت ما هم چنین شرایطی داشتیم؟ اینکه سایتی متعلق به تلویزیون ملی کشورمان این چنین ورزش را سیاسی کند، آثار سوئی دارد که در زمان از راه رسیدن شکست‌ها حاصلش به چشم می‌آید.


به گزارش ایسنا، کاربران زیادی با کامنت‌های خود زیر این خبر، نسبت به موضوع طرح شده واکنش نشان دادند؛ برخی موافق و برخی هم به شدت مخالف. در زیر، برخی از این کامنت‌ها را می‌خوانید:


- تیتر خوبی بود..............معلومه که آمریکا غلطی نمیتونه بکنه....................................


- (در جواب کامنت بالا) نیروهای آمریکایی به پنج کیلومتری مرز ایران که برسند اولین کسانی که فلنگ رو می‌بندند امثال تو هستند که فقط شعار می‌دهند و دندان نشان می‌دهند.


- در رابطه با آمریکا چون سیاستمداران آمریکایی به ما ظلم کرده‌اند و ما قدرت مقابله با دولت آمریکا را نداریم تنها می‌توانیم به پیروزی بر تیم‌های ورزشی کشور ظلم‌کننده دل‌خوش باشیم و نتیجه این می‌شود که بدون اینکه با مردم آمریکا مشکلی داشته باشیم ناراحتی‌هایمان را بر سر تیم‌های ورزشی آمریکا آوار می‌کنیم. در این قضیه ما بیشتر از آنکه قربانی می‌کنیم، قربانی هستیم.


- اون از اینکه سرودشون رو پخش نکردن،اینم از این.هر دم از این باغ بری می‌رسد...


- متاسفم برای این سایت وقتی امریکایی ها ما رو بردن تو زمین خودشون زیاد خوشحالی نکردن جلوی ما و تو کنفرانس با احترام در مورد تیم ما صحبت کردن


- یعنی نمیدونی همین آمریکا به خاطر تحریم ها اجازه بازیهای تدارکاتی بزرگ از تیم ملی فوتبال گرفت حتی صدای کی روش هم در اومد، ولی شماها همه سلولهای بدنتون غربیه


- بی‌جنبه‌ایم خوب، تیم آمریکا واقعیت باشخصیت بود. با وقار و متین و مودب.


- خیلی خیلی متاسفم که شیرینی برد را برایمان تبدیل به تاسف میکنید اونا فرهنگشونو نشون دادند اون هم به طرز عالی ولی این ما بودیم که با برد هر تیم تیتر میزنیم به زانو در آمد و از این چرت و پرتا...


- اونا به احترام مردم ما آب نخوردن اونوقت ما اینطوری جوابشون رو میدیم واقعا فرهنگ ما کجا رفته؟ پروردگار یکتا ما را به راه راست هدایت کنه


- متاسفیممممممممممممممممممممممممم تاقبل از افطار لب به آب نزدن به احترام مردم روزه دار اونوقت ما ازاونا چی ساختیم چی بگم من الان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


- تیتر دلواپس‌پسند زده


- حالا اگر در مقابل روسیه ببازیم تیتر سایت چه خواهد بود




تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن