تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819918597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح تلاوت نور در هزار و 667 مسجد مازندران اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: طرح تلاوت نور در هزار و 667 مسجد مازندران اجرا می شود خبرگزاری پانا: طرح تلاوت نور با قرائت شبی یک صفحه از قرآن کریم در یک هزار و ۶۶۷مرکز مجری این طرح برگزار می شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير ساعت 09:42

خبرگزاری پانا+

  به گزارش خبرگزاری پانا، احد جاودانی به اجرای طرح تلاوت نور در یک هزار و 667 مرکز مجری ای طرح در سراسر استان، اظهار داشت: طرح تلاوت نور باقرائت یک صفحه از قرآن به جهت احیای جلسات سنتی قرآن  بعد از اقامه نماز با حضور عموم مردم در نمازخانه و مساجد بسیاری از ادارات، مدارس، دانشگاه ها و حتی زندان ها برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه نمازگزاران خواهر و برادر در طول سال با استفاده از قرآن های متحدالشکل اهتمام ویژه نسبت به اجرای این طرح را دارند، گفت: امام جماعت مرکز مجری طرح به تفسیر آیات قرائت شده نیز می پردازد.     جاودانی با تأکید بر اینکه علاوه بر تلاوت آیات باید به ترجمه و تفسیر این آیات الهی نیز بپردازیم، افزود: تلاوت قرآن برای اثرگذاری در اذهان اقشار مختلف جامعه باید همراه با تفکر، تدبر و عمل همراه باشد.
وی از مساجد و کانون های فرهنگی و هنری که در جوار مساجد فعالیت می کنند به عنوان پایگاه مناسبی جهت نشر و ترویج قرآن، معجزه رسول خدا(ص) یاد کرد و گفت: به جهت پویایی این طرح، قرآن و کمک هزینه هایی به مجریان تلاوت نور در این استان اهدا می شود.
جاودانی با اشاره به اجرای موفق سه همایش تجلیل از خادمین تلاوت نور در شهرهای ساری، بابل و تنکابن، خاطرنشان کرد: اساتید جلسات سنتی قرآن، مفسران، اساتید، قاریان، مدیران و مربیان قرآنی کانون‌های تخصصی قرآن و خانه‌های نور که در طرح تلاوت نور مخاطبین این همایش ها بودند که برگزیدگان معرفی و تجلیل شدند.
وی اضافه کرد: همچنین با توجه به موفقیت مجریان تلاوت نور در این استان امسال 9نفر از اساتید قرآن، ائمه جماعات، قاریان و مدیران کانون تخصصی به همایش ملی تجلیل ا ز خادمین تلاوت نور در مشهد مقدس اعزام شدند.
   
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن