تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820525170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل ستاد پشتیبانی سواد آموزی دراستان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندارالبرزدرجلسه شورای آموزش وپرورش استان تاکیدکرد: تشکیل ستاد پشتیبانی سواد آموزی دراستان البرز خبرگزاری پانا:استاندار البرز بر ضرورت تشکیل و فعال سازی ستاد پشتیبانی سوادآموزشی در استان البرز و شهرستانهای پیرامونی آن به منظور ریشه کن ساختن بی سوادی تأکید کرد
۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد ساعت 22:55

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا، سیدحمیدطهایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تشکیل ستاد پشتیبانی سوادآموزی را یکی از اصلی ترین وظایف این شورا در ریشه کن ساختن بی سواد اعلام کرد و خواستار شکل گیری این ستاد در سراسر استان شد.

طهایی با در نظرگرفتن امتیاز برای مسئولان، فرمانداران،بخشداران و مدیران عضو ستاد پشتیبانی سوادآموزی را بر اهتمام ویژه در گسترش فرهنگ خواندن و نوشتن با هدف آگاهی بخشی در جامعه ترغیب کرد و گفت: در این ماراتن مسئولانی که سوادآموزی را ترویج دهند و بنیان جهل و بی سوادی را در مناطق مختلف ریشه کن کنند از امتیاز برخوردار خواهند شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان البرز؛ ضمن تحلیلی از مسائل مبتلابه جامعه و احتمال رسوخ بخشی هایی از آن در نظام آموزشی افزود: نحوه مقابله با تهدیدات اجتماعی در قالب تئوری های آموزشی و حتی هنگامه اوقات فراغت دانش آموزان باید به این قشر آموزش داده شود.

طهایی با اشاره به مصادیق عینی  در این خصوص خاطرنشان کرد: آمار طلاق در جامعه و کاهش سن اعتیاد از جمله تهدیدات اجتماعی است که می توان از مجرای آموزش های رسمی( کلاس درس) و غیر رسمی( اوقات فراغت) جامعه آینده را در مواجهه با این مسائل واکسینه کرد و شیوه های مقابله با آنها را به دانش آموزان امروز که جوانان فردای جامعه هستند آموزش داد.

کمیته غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی تشکیل می شود

استاندار البرز با بیان اینکه فصل تابستان در راه است و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان باید در رأس برنامه های این شورا قرار داشته باشد، تشکیل کمیته اوقات فراغت دانش آموزی را در دستور کار قرار داد.

وی مشارکت تمامی دستگاه ها در غنی سازی اوقات فراغت قشر دانش آموز مهم خواند و تأکید کرد: کمک به حوزه آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای آینده است، بنابراین انتظار می رود تمامی دستگاه ها در حد توان خود این نظام آموزشی را در استان یاری دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن