تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798276907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش نمازياوران در ماه مبارک رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۱۳ب.ظ)
آموزش نمازياوران در ماه مبارک رمضان موج - مديرکل امور بانوان شهرداري تهران اعلام کرد: در ماه مبارك رمضان كارگاه‏هاي مهارت فرزندپروري، کارگاه‏هاي آموزشي نماز ياوران در محلات، نشست‏هاي روز ملي حجاب و عفاف و برنامه‏هاي مشاوره ديني به همت اداره كل امور بانوان شهرداري تهران برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، نرگس معدني پور با اعلام اين خبر گفت: يكي از برنامه هايي كه اداره كل امور بانوان ويژه ماه مبارك رمضان پيش بيني نموده است، كارگاه‏هاي مهارت فرزند پروري با عنوان كودك و معنويت است كه در اين كارگاه ها آموزش و توانمندسازي مادران داراي فرزند کمتر از 4 سال در خصوص روش‏هاي صحيح تربيت كودك بر اساس قرآن و سيره ائمه(ع) و مهارت‏هاي روان شناسي كودكان صورت مي‏پذيرد، زيرا آموزه هاي اخلاقي زماني مي تواند موثر و پايدار باشد که با تشويق و تکرار در سنين خردسالي در خانه توسط والدين بويژه مادران انجام شود.
وي اعلام کرد: به همين منظور اداره کل امور بانوان 254 کارگاه آموزشي 2ساعته را براي 5000 نفر از مادران داراي فرزند زير 4 سال برگزار مي کند، اين کارگاه ها در سراهاي محله در مناطق 22گانه شهر تهران در ماه مبارک رمضان برگزار مي شود.
به گفته معدني پور ارائه آموزش هاي لازم در خصوص شيوه صحيح تربيت کودک از ديدگاه قرآن، سنت و روان شناسي، هويت دادن به گرايش هاي مشارکت جويانه والدين کودکان،آگاه نمودن خانواده از نيازهاي فرهنگي و اجتماعي کودکان، توجه به نقش و وظايف والدين به ويژه مادران صاحب فرزند خردسال از اهداف برپايي اين کارگاه هاست.
وي در ادامه با اشاره به برگزاري آموزش‏هاي تکميلي نماز ياوران در سطح محلات گفت: برگزاري2نشست تخصصي آموزش تکميلي براي 1416 نفر از بانوان داوطلب نماز ياور با مشارکت ستاد اقامه نماز و با حضور اساتيد ترازاول کشوري درحوزه نماز درمناطق درطول ماه مبارک رمضان همراه با برنامه هاي جانبي مانند برگزاري نمايشگاه کتب، محصولات صوتي، تصويري و آموزشي درحوزه نماز و... برگزار خواهد شد.
مديرکل امور بانوان شهرداري تهران با تاکيد بر ترويج فرهنگ عفاف و حجاب به منظور سالم سازي جامعه و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي از برگزاري 44نشست براي بيش از 2500نفر در سطح مناطق و برگزاري 30همايش براي بيش از 15000نفر در طول ماه مبارک رمضان، خبر داد.
همچنين وي در خصوص اجراي برنامه هاي مشاوره ديني در ماه مبارک رمضان گفت: ادارات امور بانوان مناطق شهر تهران با بهره‏گيري از اساتيد خبره در رشته‏هاي مرتبط حوزوي يا دانشگاهي بويژه بانوان مبلغ شهر تهران، زمينه مناسب مشاوره فردي و گروهي در امور ديني با هدف استحکام بنيان خانواده براي شهروندان محلات شهر تهران فراهم مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن