تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799038736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپايي نمايشگاه ها و غرفه هاي فرهنگي مذهبي در 4مجموعه بزرگ تفريحي گردشگري منطقه 22


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۱۵ب.ظ)
برپايي نمايشگاه ها و غرفه هاي فرهنگي مذهبي در 4مجموعه بزرگ تفريحي گردشگري منطقه 22 موج - شهرداري منطقه 22 به مناسبت فرا رسيدن ماه ضيافت الهي، برنامه هاي متنوع مذهبي، فرهنگي و اجتماعي برگزار مي کند. برپايي نمايشگاهها و غرفه هاي فرهنگي مذهبي در درياچه شهداي خليج فارس ، آبشار تهران، بوستان جوانمردان ايران و بوستان چيتگر از جمله اقدامات رمضاني شهرداري منطقه است.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسم مولايي شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: « از آنجا که مساجد بعنوان مهمترين پايگاههاي مذهبي فرهنگي و اجتماعي مي توانند با اجراي برنامه هاي مختلف در انتقال ارزش هاي انساني و اسلامي و رشد شخصيت نوجوانان و جوانان و ارتباط صميمانه با خدا نقش مهمي را ايفا کنند، در گام اول غبار روبي از مساجد منطقه و هويت بخشي به سيماي بصري شهر را با همکاري ائمه جماعات و شوراياران محله هاي 9 گانه در دستور کار قرار داد.»
وي با اعلام خبر برپايي نمايشگاه و غرفه هاي فرهنگي مذهبي در 4 نقطه از منطقه همچون پرديس تفريحي گردشگري درياچه شهداي خليج فارس ، آبشار تهران، بوستان جوانمردان ايران و بوستان جنگلي چيتگر افزود: « امسال يکي از مهمترين اقدامات شهرداري منطقه به مثابه سالهاي گذشته همزمان با ماه مبارک رمضان، برپايي جشنواره و نمايشگاه هاي قرآني در سطح منطقه است که در اين نمايشگاه به ارائه خدمات مذهبي و قرآني به شهروندان بپردازد. بحث ورزش، عفاف و حجاب ،آموزش براي اجراي هرچه بهتر طرح خط سفيد ، آسمان آبي، زمين پاک و .... جز محوري ترين و اصلي ترين اهداف در اجراي برنامه هاي ماه رمضان در اين نمايشگاههاست تا ضمن ارائه خدمات به شهروندان رسالت فرهنگي و اجتماعي خود را نيز به نحو احسن انجام داده باشد.»
شهردار منطقه 22 خاطرنشان کرد: « در راستاي خدمت به شهروندان و ميهمانان ماه ضيافت الهي، اجراي برنامه هاي قرآني به مدت 20 شب در ضلع جنوب غربي درياچه شهداي خليج فارس با همکاري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و برپايي غرفه هاي فرهنگي،آموزشي ،کارآفريني، صنايع دستي، قرآني، ايثار و مقاومت و ورزش و اجراي برنامه هاي فرهنگي ورزشي هنري در محوطه درياچه در دستور کار قرار دارد. در بخش نمايشگاهي درياچه شهداي خليج فارس غرفه هاي سلامت، نسيم بهشت، آسمان آبي ، زمين پاک، نمايش عروسکي ، ورزش و تندرستي ، خلاقيت و سرگرمي، فعاليت قرآني ،کارآفريني، 1888 ، شمسه مجازي، راديو نمايشگاه، عرفان هاي نوظهور ، مدافعان حرم و عفاف و حجاب با هدف فرهنگسازي ديني و ايجاد بستر مناسب براي ترويج فرهنگ قرآني برگزار مي شود.»
به گفته شهردار منطقه 22، برپايي خيابان هنر با حضور 5 هنرمند ، اجراي بازي هاي بومي و محلي و اجراي نمايش خياباني با موضوع سنت هاي اقوام در ماه مبارک رمضان، اجراي نمايش خياباني ياران جوان پيامبر(ص)، برپايي خيمه هاي معرفت، پرده خواني، شاهنامه خواني با موضوعات قرآني، سبک زندگي و مسائل مربوط به غزه و يمن ، 110 ايستگاه محصولات فرهنگي، اجراي بازيهاي ماني بال، شن بازي، استخر توپ و فوتبال دستي نيز از جمله فعاليت هاي ميداني است که در محوطه درياچه شهداي خليج فارس برگزار مي شود.
همچنين همزمان با برپايي نمايشگاه هاي مختلف قرآني و مذهبي در بوستان جوانمردان، بوستان چيتگر و درياچه شهداي خليج فارس با تلاش اداره آسيب هاي اجتماعي، بازارچه کارآفريني در مجموعه فرهنگي تفريحي آبشار تهران در طول ايام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد؛ ضمن اينکه براي مراجعه کنندگان به اين بازارچه، پارکينگ با ظرفيت کافي نيز تدارک ديده شده است. »
مولايي با اشاره به برپايي ايستگاه هاي سيار فرهنگي و غرفه هاي کافه کتاب، تغذيه سالم، تئاتر خياباني و دمنوش خانه نيز در بوستان چيتگر تصريح کرد: «در بوستان جوانمردان و در مقابل زمين اسکيت نيز نمايشگاه اقوام با 15 غرفه، ايستگاه سيار فرهنگي، خط سفيد آسمان آبي، زمين پاک، نمايش خياباني،
محصولات فرهنگي، ورزش(6 غرفه)، خيابان هنر، عفاف و حجاب و طب سنتي نيز برپا مي شود. برپايي مراسم افطاري ويژه نيازمندان در نيمه اول ماه مبارک رمضان با مشارکت خيرين در سطح منطقه، برپايي نماز جماعت در بوستان هاي جوانمردان، درياچه شهداي خليج فارس و آبشار تهران علاوه بر مساجد موجود در منطقه، برپايي سفره افطاري ساده در محل درياچه شهداي خليج فارس، برگزاري محافل انس با قرآن در محله ها با استفاده از ظرفيت هاي قرآني آنها، تقدير از فعالان قرآني و ديني، برگزاري محافل انس قرآن در نواحي 4 گانه و تجليل از قاريان، مکبران، موذنان، خادمان و روزه اولي ها نيز در محله ها و نواحي نيز از برنامه هاي پيش بيني شده اي است که در ماه رمضان به اجرا در خواهد آمد. هدف از برنامه هاي تدارک ديده شده، ايجاد روحيه نشاط، شادي معنوي در شهروندان همچنين انس با قرآن و تقويت ارزشهاي ديني و مذهبي است. »













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن