تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818875972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گیلان در 800 پایگاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گیلان در 800 پایگاه خبرگزاری پانا : معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت : 800 پایگاه تابستانی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از سوی این نهاد در نظر گرفته شده است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد ساعت 13:33

خبرگزاری پانا+ اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری پانا، سیده حمیزا زکی پور بیان کرد : در صورت استقبال دانش آموزان برای ثبت نام در کلاس های تابستانی غنی سازی اوقات فراغت، تعداد پایگاه ها افزایش می یابد.

وی اظهار داشت : دانش آموزان علاقمند مقاطع ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه برای ثبت نام بایستی به پایگاه های کانون های فرهنگی تربیتی ، مدارس، دارالقرآن ها، کانون های ورزشی و پژوهش سراها مراجعه کنند.

معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد : کلاس های تابستانی برای غنی سازی اوقات فراغت به تناسب گروهی های سنی دانش آموزان در بخش های مختلف آموزشی ، فرهنگی و هنری، قرآنی و ورزشی دایر می شود.

وی یادآور شد : علاوه بر کلاس های تابستانی، اردوهای دانش آموزی داخل و خارج استان، اعزام دانش آموزان به مسابقه های فرهنگی و هنری و جشنواره های کشوری از دیگر برنامه های تابستانی آموزش و پرورش گیلان است.

به گفته زکی پور ، پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بعد از شب های قدر فعال می شود.

تابستان سال گذشته، 80 هزار دانش آموز در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت شرکت کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن