تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820127122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح3 دفتر خدمات قضایی در شیراز همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان فارس اعلام کرد: افتتاح3 دفتر خدمات قضایی در شیراز همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه خبرگزاری پانا: معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان فارس در تشریح برنامه‌های هفته قوه قضائیه گفت: آگاهی بخشی در خصوص اجرای قوانین آئین دادرسی جدید، ارتباط بیشتر با مردم و ارشادات قضایی، محور اصلی برنامه‌های امسال است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد ساعت 08:24

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدعبدالنبی نجیبی اظهار داشت: اطلاع‌رسانی از عملکرد مجموعه قضایی در امر مبارزه با فساد و زمین‌خواری و کاهش جرایم و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه از برنامه‌های محوری این هفته خواهد بود.
وی گفت: بهره‌گیری از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا از دیگر برنامه‌های تدوین شده در ایام هفته قوه قضائیه است.
معاون قضایی دادگستری استان فارس همچنین با اشاره به لازم الاجرا شدن قانون جدید آئین دادرسی کیفری در کشور از بروز برخی تغییرات در صلاحیت محاکم در امور کیفری خبر داد و افزود: از برنامه‌های تدوین شده در این ایام تشریح تغییرات در تشکیلات قضایی و اطلاع رسانی در این زمینه به مردم است.
وی همچنین از بررسی مشکلات مردمی در روزهای سه شنبه و جمعه همزمان در سراسر استان خبر داد و افزود: روز جمعه همزمان با پنجمین روز هفته قوه قضائیه، مسئولان قضایی در سراسر استان با حضور در مصلی‌های نماز جمعه آماده پاسخگوی به سئوالات و بررسی مشکلات مردم خواهند بود و در همان روز رئیس کل دادگستری استان در شیراز و روسای حوزه‌های قضایی در شهرستان‌ها پیش از خطبه‌های نماز جمعه عملکرد دستگاه قضایی را در یک سال گذشته تشریح خواهند کرد.
معاون قضایی دادگستری استان فارس همچنین از افتتاح3 دفتر خدمات قضایی در شیراز همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه خبر داد و افزود: راه‌اندازی این دفاتر گام موثری در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش سرعت در ارائه خدمات قضایی در استان خواهد بود.
وی ادامه داد: با راه‌اندازی این دفاتر تمام دادخواست‌های حقوقی باید به تدریج در این دفاتر ثبت شوند و مراجعان از مراجعه به مرجع قضایی خودداری کنند.
معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان فارس تصریح کرد: در حال حاضر دفاتر خدمات قضایی تنها پرونده‌های حقوقی را ثبت خواهند کرد و منحصراً در شهر شیراز فعالیت می‌كنند و ثبت پرونده‌های کیفری در شیراز و نیز راه‌اندازی دفتر خدمات قضایی در شهرستان‌ها از برنامه‌های آینده است.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن