تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819607429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همیلتون رده اول در استارت گرندپری اتریش را بدست آورد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
همیلتون رده اول در استارت گرندپری اتریش را بدست آورد
در هشتمین رقابت فصل ۲۰۱۵ برای کسب رده اول در استارت راننده تیم مرسدس توانست پول‌پوزیشن را در ردبول‌رینگ پیست خانگی تیم ردبول بدست آورد.


به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران زمانگیری در ردبول‌رینگ در زمینی خیس آغاز شد، اما رفته رفته در نتیجه حرکت اتومبیل‌ها بر روی مسیر پیست خشک شد. 

لوئیس همیلتون با ثبت زمان ۱.۰۸.۴۵۵ توانست سریعترین تایم را یک دور قبل از آخرین حضورش در پیست به ثبت برساند. او اما در آخرین دور خود در اولین پیچ اسپین شد.

نیکو روزبرگ بعد از ثبت سریعترین دور از سوی هملیتون در سکتور اول سریعترین زمان را کسب کرد. این روند در سکتور دوم هم تکرار شد و در حالی که همگان باور داشتند روزبرگ رده اول را در استارت بدست می‌آورد، این راننده آلمانی مرسدس در آخرین پیچ در نتیجه ترمزگیری اشتباه از پیست خارج شد.


بدین ترتیب لوئیس همیلتون رده اول در استارت را در گرندپری اتریش بدست آورد و بعد از او، هم تیمی‌اش نیکو روزبرگ در رده دوم قرار گرفت.




لوئیس همیلتون اولین راننده‌ای از کشور بریتانیا است که بعد از جیمز هانت در سال ۱۹۷۶ موفق شد رده اول را در استارت گرندپری اتریش بدست آورد.



انتهای پیام/






اخبار مرتبط

هالکنبرگ راه را برای رانندگان باز کرد
آلونسو در تمرین گرندپری اتریش پنالتی گرفت
همیلتون:برنامه‌ای برای رقابت لمان ندارم
دماغه جدید مک‌لارن رونمایی شد
رابطه ردبول با رنو دچار تنش شد




۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن