تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820231815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قم با خانواده معظم شهدا ديدار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۲۵ب.ظ)
استاندار قم با خانواده معظم شهدا ديدار كرد موج - قم - استاندار قم با خانواده شهيدان مهدي برقعي و محسن لاجوردي ديدار كرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، استاندار قم در ديدار با خانواده شهيدان مهدي برقعي و محسن لاجوردي بر رسيدگي و سرکشي مداوم از خانواده معظم شهدا توسط مديران دستگاه هاي اجرايي تاكيد كرد.
وي استقامت و صبر والدين شهدا را مايه پيروزي هاي نظام اسلامي در عرصه هاي مختلف دانست و افزود: همه دستگاه ها؛ به ويژه استانداري و بنياد شهيد و امور ايثارگران در خدمت خانواده شهدا هستند.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش با اشاره به سختي هاي دوران جنگ و از خودگذشتگي ايثارگران گفت: مظلوميت شهدا در دفاع و پايمردي در مقابل دشمنان در هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا اين آب و خاک از شر دشمنان در امان بماند.
وي حمايت هاي معنوي و مادي از خانواده هاي معظم شهدا را اولويت کاري مسوولان دانست و با اشاره به طرح كشوري بازسازي و تکميل آرامگاه شهدا افزود: اميدواريم با همت بنياد شهيد و كمك ساير دستگاه هاي اجرايي شاهد اجراي هر چه سريع تر آن باشيم.
در پايان اين ديدارها استاندار قم با اعظاي لوح تقدير از خانواده شهيدان برقعي و لاجوردي تقدير به عمل آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن