تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821098812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سینکاراک جواز حضور المپیک را می‎گیرم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عسگری:
در سینکاراک جواز حضور المپیک را می‎گیرم
قهرمان تیم ملی دوچرخه سواری در ماده جاده گفت: در مسابقه سینکارات امیدواری زیادی دارم تا بتوانیم برای حضور در المپیک ریو 2016 کسب سهمیه کنم.

در سینکاراک جواز حضور المپیک را می‎گیرم
حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار  حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ افزود: باتوجه به اینکه در کوران مهمترین مسابقات قرار داشتم توانستم با تلاش و کوشش بسیار امتیازات لازم را کسب کنم و حالا که این مسابقات به پایان رسیده در حال ریکاوری هستم.



 وی تصریح کرد: در مسابقات جام رمضان شرکت نخواهم کرد چون در پیست استقامت و جاده کار می‌کنم.


عسگری در ادامه خاطر نشان کرد: برای کسب سهمیه المپیک باید در مسابقات سینکاراک‌ حضور پیدا کنم ضمن اینکه توانستم در مسابقات قهرمانی آسیا  که به میزبانی کشور تایلند برگزار شد مدال طلای  استقامت و یک طلای جاده و یک انفرادی جاده را به خود اختصاص دهم .


بیشتر رقیبان سر سختم، آسیایی هستند


 وی در خصوص رقبایش اظهار داشت:  رقیبان سر سخت من در بخش جاده بیشتر از کشورهای  قزاقستان،‌ژاپن، کره جنوبی و ازبکستان هستند البته برای حضور در تور سینکاراک از تمام دنیا رکابزنان‌ حضور دارند و تیمی که امتیاز بیشتری کسب کند، جایگاه بهتری در جدول رتبه بندی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری را بدست می‌آورد و تیم ملی ایران با امتیازاتی که تاکنون اخذ کرده در آسیا در رده اول قرار دارد.


 قهرمان تیم ملی دوچرخه سواری در ادامه تاکید داشت: ورزش دوچرخه سواری سنگین و وقت گیر است، یک ورزشکار باید 4 تا 6 ساعت در روز تمرین کند و تمرین در این رشته مستلزم حضور در جاده است که علاوه بر خطرات، از نظر آب و هوایی نیز  سرما و گرما مشکلات خاص خودش را دارد.


وی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی بیان داشت: اردوهای تدارکاتی نیز برای رکابزنان مهم است و معتقدم که نیاز به توجه بیشتری دارد و اگر اردوها به موقع برگزار شود یک انگیزه برای جوانان است تا بتوانند با تشویق بیشتری کار کنند.


عسگری تاکید داشت: فعلا اردوی داخلی نداریم اما اگر هم باشد رکابزنان آنقدر خسته شده‌اند که حاضر نخواهند شد در اردو شرکت کنند.


وی در خصوص برگزاری مسابقه سینکاراک گفت: این مسابقات به احتمال زیاد طی دو ماه آینده در کشور اندونزی برگزار خواهد شد که از کشور ایران 14 رکابزن از دو باشگاه شرکت می‌کند و از کل دنیا هم 200 دوچرخه سوار در این مسابقه شرکت خواهند کرد.


 وی در خصوص مشکلاتی که هم اکنون در این راه با آنها دست و پنجه نرم می‌کند اظهار داشت: تنها مشکل من موافقت از سوی شرکت ملی نفت است چون جزو استخدام شده‌های این شرکت هستم و برای حضور در مسابقات اخیر به تازگی دچار مشکل مرخصی شده‌ام.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

محمد گنج خانلو رکورد 3000 متر ایران را از آن خود کرد
نوروزیان: امیدواریم نیروی انتظامی با همکاری بیشتر به ارتقاء دوچرخه سواری کمک کند
آغاز مسابقات پیست سرعتی دوچرخه سواری
قمری: نمی‌دانیم کجا ولی یک اردوی اروپایی برگزار می‌کنیم
کاستی‌ها عادت کرده‌ایم/امیدوارم روزی بروجردی‎ها تیم داری کنند
نجفی بر سکوی نخست ایستاد




۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن