تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802358599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشارزاده:کاش منصوریان از اول می‌گفت نمی‌آید |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: افشارزاده:کاش منصوریان از اول می‌گفت نمی‌آید
کد خبر: ۵۱۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ - 20 June 2015


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هر اتفاقی بیفتد شما را باخبر می‌کنیم اما مطالبی هست که نمی‌توانم همه را بگویم.


به گزارش فارس، بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال بعد از جلسه هیات مدیره در نشست خبری گفت: از علاقمندی خبرنگاران تشکر می‌کنم که در این جمع آمدند و مطمئن باشید هر اتفاقی بیفتد شما را باخبر می‌کنیم.از اینکه در آفتاب می‌مانید من هم ناراحت هستم اما بحث سرمربی و مطالب دیگری هست که نمی‌توانم همه را بگویم.


وی افزود: موافقان و مخالفانی هستند که اگر بگویم شاید به اصل موضوع آسیب بزند. ما باید از نظر مالی، فنی و تکنیکی همه چیز را مدنظر بگیریم تا به اهداف و جایگاهی که مدنظرمان است برسیم. آیا با مربی خارجی به این جایگاه می‌رسیم یا مربی داخلی؟ مربی مدنظر ما چه شرایطی را می‌خواهد؟ این مسائل نیاز به بررسی کامل دارد اگر بخواهم هر لحظه حرفی بزنم شاید حاشیه ساز شود.اگر بگویم مخالفت شده یا موافقت و هر لحظه حرفی بزنم حاشیه ایجاد می‌شود به ما مهلت بدهید تصمیم بگیریم.


افشارزاده در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید زمان از دست می‌رود عنوان کرد: ما هم این را می‌دانیم که وقت می‌گذرد اما اجازه دهید کار را دقیق‌تر انجام دهیم. پرسپولیس از امروز کارش را شروع می‌کند و ما از شما به این مسائل وارد تر هستیم. قبلا با منصوریان مذاکره کردیم ای کاش او از همان اول می‌گفت که نمی‌آیم.  از نفت هم تشکر می‌کنم آنها باید مخالفت می‌کردند چون بازی‌های مهمی پیش رو دارند.


افشارزاده ادامه داد: در سه روز گذشته تصمیم گرفتیم که استیماچ بیاید اما باید مسائل را بررسی کنیم و اگر بخواهیم تصمیم سریعی بگیریم شاید به نتیجه نرسیم. پس باید فرصت لازم را داشته باشیم. اجازه دهید کاری که شروع کرده‌ایم به خوبی پیش برود چون آبروی ورزش، ورزات ورزش و کشور در میان است و باید همه کمک کنند و مطمئن باشید که عین حقیقت را می‌گویم. ما امروز نشستیم تا مشکلات مالی را حل کنیم ضمن اینکه باید بدهی‌ که به بازیکنان داریم را نیز پاسخگو باشیم. چرا که وقتی بازیکن می‌گیریم باید نیازهای مالی او را نیز برآورده کنیم. در حال حاضر نیز شرایط این طور نیست که حتی اگر با استیماچ به توافق رسیدیم بخواهیم از فردا کار را آغاز کنیم. چون هنوز کاری آغاز نشده و باید شرایط را بهبود بخشید.


افشارزاده گفت: اخلاقم را می‌دانید هر زمان نیاز باشد بدون پنهان کردن حقیقت مطالب را بیان می‌کنم.


وی در پاسخ به این سوال که گفته شده است که دو سه ساعت دیگر نتیجه نهایی مذاکره با استیماچ اعلام می‌شود گفت: درست است جلسه ما تمام شد اما باید مسائل را ارزیابی کنیم. اتمام جلسه به این معنا نیست که با این مربی به توافق رسیدیم و این طور نیست که با این مربی قراردادمان امضا شده است در حالی که هنوز این اتفاق نیفتاده و باید جمع‌بندی‌های نهایی را انجام دهیم. در هر صورت تا آخر امروز و فردا این موضوع روشن خواهد شد.


مدیرعامل استقلال در مورد اینکه آیا هنوز به عنوان مدیرعامل هست یا خیر گفت: فعلا به عنوان مدیرعامل هستم و نمی‌دانم که تا چه روزی در این عنوان باشم. شما هم نمی‌دانید که فردا زنده هستید یا مرده و من هم در این مورد اطلاعی ندارم اما هر گاه احساس کنم که کار فعلی ام با کار در استقلال مغایرت دارد از این تیم کنار می‌روم.


وی در پاسخ به این سوال خبرنگاری که از او پرسید آیا دوست دارید در استقلال بمانید یا خیر گفت: این موضوع به خودم مربوط است و به شما ارتباطی ندارد همین سوال‌ها را می‌پرسید که پاسختان را نمی‌دهم. ما اینجا نیامده‌ایم که مسائل شخصی را مطرح کنیم و می‌خواهیم در مورد استقلال صحبت کنیم لطفا نفر بعدی سوال بپرسد.


افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف 200 هزار دلاری با استیماچ صحت دارد یا خیر گفت: به هیچ عنوان این طور نیست او قبلا در نامه‌اش 250 هزار دلار از ما خواسته بود و بعدا قرار شد این مبلغ 300 هزار دلار باشد و مالیات نیز برعهده این مربی باشد.


وی یادآور شد: با استیماچ صحبت کردیم و گفتیم باید تمام شرایط مالی بررسی شود و اینکه این مربی در ایران می‌ماند یا خیر را باید بررسی کنیم. او یک کمک می‌آورد و بحث منزل و تامین مسائل شخصی‌اش نیز مطرح است و باید همه چیز مطرح شود و قبل از قرارداد نیز باید تمام مسائل تجزیه و تحلیل شود.


افشارزاده گفت: تا این لحظه اسپانسر نداریم و باید ببینیم وزارت ورزش چقدر از هزینه‌های ما را تامین می‌کند و بعد تصمیم گیری لازم را به عمل بیاوریم.


مدیرعامل استقلال در پایان در مورد اینکه وضعیت سبک‌دست در استقلال به کجا انجامید گفت: او عضو هیات مدیره نیست ضمن اینکه سبک‌دست نامه‌ای به ما داد که هنوز نخوانده‌ام و نمی‌دانم محتوای آن چیست البته جا دارد از او که در این مدت زحمت کشید و به تعهداتش عمل کرد تشکر کنم در مجموع باید فضا را به گونه‌ای به وجود بیاوریم که امثال سبک‌دست از سایر اسپانسرها بتوانند به خوبی به تعهداتشان عمل کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن