تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814375490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر روز یک اتوبوس وارد شهر اصفهان می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هر روز یک اتوبوس وارد شهر اصفهان می شود خبرگزاری پانا :معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: درراستای افزایش رغبت شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، هر روز یک دستگاه اتوبوس به شهر اصفهان اضافه می شود .
۱۳۹۴ شنبه ۳۰ خرداد ساعت 12:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ، علیرضا صلواتی افزود: شورای شهر و شهرداری اصفهان در سال گذشته و سال جاری اعتبارات خوبی برای اتوبوسرانی اصفهان در نظر گرفته است که به واسطه همین اقدام سال گذشته نسبت به خرید 170 دستگاه اتوبوس اقدام نموده و سایر اتوبوس هایی که در چرخه قرار داشتند مورد بازسازی قرار گرفتند.
وی اظهارداشت: امسال 100 میلیارد تومان اعتبار برای خرید اتوبوس و 10 میلیارد تومان نیز برای بازسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان در نظر گرفته شده است .
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه خرید 100 دستگاه اتوبوس 12 متری در دستور کار این معاونت است ، ادامه داد: در حال حاضر مراحل انعقاد قرارداد آن را دنبال می کنیم.
وی ادامه داد: در سال جاری برای راه اندازی خطوط 2، 3 و 6 بی .آر.تی شهر اصفهان نیز تعداد 100 دستگاه اتوبوس دو کابین خریداری خواهیم کرد.
صلواتی با اشاره به اینکه امسال بنا داریم هر روز یک دستگاه اتوبوس به شهر اصفهان اضافه کنیم ، تاکید کرد: این اقدام در جهت افزایش رغبت شهروندان به استفاده از ناوگان اتوبوسرانی ، کاهش آلودگی هوا و همچنین افزایش کیفیت ناوگان اتوبوسرانی اصفهان بسیار تاثیرگذار است.
 وی ابراز امیدواری کرد با این اقدامات سهم حمل و نقل عمومی در سفرهای روزانه شهر اصفهان افزایش یابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن