تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804690725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشف 185 كیلوگرم مواد مخدر طی 3 عملیات در فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کوتاه از حوادث فارس؛ كشف 185 كیلوگرم مواد مخدر طی 3 عملیات در فارس خبرگزاری پانا: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با انجام سه عملیات جداگانه، 185 كیلوگرم تریاك و حشیش كشف كردند.
۱۳۹۴ شنبه ۳۰ خرداد ساعت 08:09

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ "محمد جعفر تولایی" گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از تردد یك دستگاه كامیون در یكی از محورهای مواصلاتی مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس ادامه داد: در این راستا مأموران موفق شدند كامیون مورد نظر را در یكی از محورهای ورودی شهر شیراز متوقف و در بازرسی از آن 130 كیلوگرم تریاك كشف كنند. وی با اشاره به دستگیری 4 نفر متهم در این عملیات، از كشف مقادیری حشیش در بازرسی از یك دستگاه خودرو پراید خبر داد و افزود: مأموران پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند. این مقام انتظامی خاطر نشان كرد: مأموران با انجام ایست و بازرسی از خودروهای عبوری، خودرو پراید مورد نظر را در یكی از محله های شیراز توقیف و در بازرسی از آن 38 كیلوگرم حشیش كشف و دو نفر متهم را دستگیر كردند. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: در یك عملیات دیگر نیز مأموران این پلیس ضمن توقیف یك دستگاه موتورسیكلت در یكی از روستاهای شیراز و در بازرسی از زین آن، 17 كیلوگرم تریاك كشف و راكب موتورسیكلت را دستگیر كردند. سرهنگ "تولایی" با بیان اینكه مأموران انتظامی و جان بر كف استان با قاچاقچیان مواد مخدر به شدت برخورد می كنند، تصریح كرد: شماره تلفن 2184269 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خرید و فروش مواد مخدر می باشد. دستگیری سارق و شرور مسلح در " كوار"
با تلاش مأموران انتظامی شهرستان  كوار  و در یك عملیات تعقیب و گریز پلیسی، سارق مسلح دستگیر شد . فرمانده انتظامی شهرستان كوار در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام ایست وبازرسی در محور کوار - شیراز واقع در دو راهی جهرم، به یک دستگاه پژو پارس با دو سرنشین مظنون شده و دستور ایست دادند. سرهنگ "محمد عبادی نژاد" تصریح كرد: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی به سمت مأموران كرده و از صحنه متواری شد . وی گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت متهمان كه عرصه را بر خود تنگ می دیدند، با رها كردن خودرو به سمت كوه های اطراف متواری شدند. فرمانده انتظامی شهرستان كوار خاطر نشان كرد: در بازرسی از خودرو متهمان دو دستگاه بی سیم، چهار خشاب خالی، 63 عدد فشنگ جنگی و یک عدد دوربین شکاری كشف شد. سرهنگ "عبادی نژاد" گفت: در استعلام های انجام گرفته مشخص شد خودرو توقیف شده و پلاك آن نیز سرقتی می باشند.این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اعزام چند اكیپ به كوه های اطراف ، در نهایت یك نفر از متهمان دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد. فرمانده انتظامی شهرستان كوار با بیان اینكه در سابقه این افراد جرائمی همچون سرقت های مسلحانه، شرارت و قتل دیده می شود، تصریح كرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری یك نفر متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.
یك میلیارد كالای قاچاق در انبار
مأموران پلیس آگاهی استان فارس در بازرسی از یك انبار، تعدادی كالای قاچاق با ارزشی بالغ بر یك میلیارد ریال كشف كردند. رئیس پلیس آگاهی استان فارس در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران از نگهداری تعدادی كالای قاچاق در یك انبار واقع در یكی از خیابان های شیراز مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند. سرهنگ "سیروس حیدری" تصریح كرد: با هماهنگی مقام قضائی و در بازرسی از این انبار مقادیری كالای قاچاق شامل 930 ثوب پوشاك، 300 جفت كفش و 285 عدد كیف قاچاق كشف شد.وی با بیان اینكه در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق بالغ بر یك میلیارد ریال برآورد شده است.
توقیف 64 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شیراز
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از توقیف 22 دستگاه خودرو و 42 دستگاه موتورسیكلت متخلف توسط مأموران انتظامی طی 24 ساعت گذشته خبر داد. سرهنگ "بهادر اسماعیلی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: طرح برخورد با وسائل نقلیه متخلف طی 24 ساعت گذشته توسط مأموران انتظامی این شهرستان اجراء شد. وی ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح 22 دستگاه خودرو و 42 دستگاه موتورسیكلت توسط مأموران انتظامی شهرستان توقیف و جهت سیر مراحل قانونی روانه پاركینگ شدند. فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: از این تعداد خودرو توقیف شده 4 دستگاه خودرو مسروقه كشف و جهت شناسایی مالباختگان به مقر انتظامی انتقال داده شد. سرهنگ "اسماعیلی" با اشاره به اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر نیز گفت: در نتیجه اجرای این طرح 68 كپسول هروئین، 10 گرم تریاك، 15 گرم شیشه و 30 گرم هروئین كشف شد. وی با بیان اینكه در این راستا 29 نفر معتاد و 4 نفر سارق نیز دستگیر شدند، تصریح كرد: اجرای اینگونه طرح های انتظامی به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.
كشف 6 موتور سیکلت مسروقه در "لارستان"
فرمانده انتظامی شهرستان "لارستان" استان فارس از كشف شش موتور سیکلت مسروقه و دو موتورسیکلت تحت تعقیب دراین شهرستان خبر داد. سرهنگ "حسین خلیفه" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در طرح سرکشی از پارکینگ ها و تعمیرگاه ها را در سطح شهرستان به مرحله اجراء گذاشتند. وی افزود : در نتیجه اجرای این طرح شش دستگاه موتورسیكلت مسروقه و دو موتورسیكلت تحت تعقیب كشف شد.این مقام انتظامی گفت: تلاش برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.
سارقان منازل در دام پلیس " سروستان"
سارقانی كه با انتخاب منازل پیرمردان و پیرزنان به عنوان طعمه ، اقدام به سرقت وجوه نقد و طلاجات آنان می كردند، در شهرستان " سروستان " دستگیر شدند. فرمانده انتظامی شهرستان "سروستان" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در بخش "كوهنجان" این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران قرار گرفت. سرهنگ "بهزاد دهقان" ادامه داد: در بررسی های اولیه مأموران دریافتند كه سارقان منازلی كه ساكنان آنها پیرمرد و پیرزن و از استطاعت مالی خوبی برخوردار بوده را شناسایی و شبانه با پوشاندن سر و صورت خود و پس از تخریب قفل درب و یا پنجره ساختمان وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلا جات و وجوه نقد می كرده اند. وی تصریح كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سه نفر در این راستا شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند. سرهنگ "دهقان" با بیان اینكه متهمان در تحقیقات به جرائم ارتكابی اقرار و صحنه های سرقت در این خصوص بازسازی شد، افزود: بازجویی های تكمیلی برای كشف سرقت های احتمالی دیگر از این متهمان ادامه دارد. فرمانده انتظامی شهرستان سروستان در پایان به شهروندان هشدار داد: مقابل كلیه پنجره‌ها، نقاط نفوذ پذیر، نورگیر و ورودی دیوارهای كوتاه منزل حفاظ مقاوم و مطمئن نصب كنید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن