تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805545196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر امریکایی ها درباره بازی با ایران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نظر امریکایی ها درباره بازی با ایران


سرمربی و کاپیتان تیم ملی امریکا قبل از بازی با ایران در ورزشگاه آزادی، اذعان کردند که می دانند علاوه بر بازیکنان تیم والیبال ایران، باید با تشویق پرهیجان تماشاگران ایرانی نیز مقابله کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرمربی و کاپیتان تیم ملی والیبال امریکا در نشست خبری پیش از دیدار با ایران در دور برگشت لیگ جهانی 2015 به بهتر شدن شرایط تیم ایران نسبت به دور رفت اذعان کردند. جان اسپرا، سرمربی تیم ملی امریکا درباره بازی با ایران در ورزشگاه آزادی تهران گفت: می دانیم که مسابقه سختی در انتظار داریم. در فیلم هایی از بازی های تیم ایران بعد از بازگشت از امریکا دیدیم، پیشرفت زیادی در والیبال آنان مشاهده کردیم. وی افزود: تیم ایران در دو بازی قبلی مقابل ما در امریکا نیز سرسخت و پر تلاش بود اما اکنون آنها بهتر شده اند و این بار در برابر تماشاگران خودشان بازی می کنند. من مطمئن هستم که تماشاگران حاضر در سالن کار را برای من سخت خواهند کرد. سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا درباره گفت: درست است که تیم آمریکا صدر جدول را در اختیار دارد، اما مسافت طولانی آمدیم و بازی سختی خواهیم داشت. در باره نتیجه آن نمی توان پیش بینی کرد. وی در باره سفر به ایران و نظرشان در باره مردم شهر تهران گفت: دیروز برج میلاد بازدید کردیم تجربه خیلی خوبی بود لذت بردیم و مردم ایران نیز علاقه زیادی نشان دادند. مردم دوست داشتنی دارید و خیلی خونگرم هستند.
مربی امریکا

* دیوید لی، کاپیتان تیم ملی امریکا درباره بازی با ایران اظهار کرد: فکر می کنم بازی ایران و آمریکا مسابقه بسیار خوبی شود. برای اولین بار در ایران بازی می کنیم و انتظار داریم که جمعیت زیادی به سالن بیایند. بنابر این شرایط سختی خواهیم داشت.
لی افزود: تیم ملی والیبال ایران در کشور خودش بازی می کند و این موضوع باعث بازی روانتر آنان خواهد شد.


  * سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران نیز در این نشست خبری اظهار کرد: ما مدت زیادی است که در ایران بازی نکرده ایم و تماشاگران مشتاق دیدن این بازی هستند. خوشبختانه با دو بردی که مقابل روسیه داشتیم شرایطمان نسبت به دور رفت بهتر شده و به شرایط سال گذشته برگشته ایم.
وی افزود: ما مقابل بهترین تیم به میدان می رویم و تلاش خودمان را خواهیم کرد تا پیروز شویم اما هر اتفاقی بیافتد باید از مسابقه لذت ببریم.
  معروف در پاسخ به این سئوال که باید برابر آمریکا به پیروزی برسیم تا صعود کنیم، گفت: در ورزش باید وجود ندارد و اینکه چگونه برابر تیم ها بازی کردیم باید بعدا در باره آن صحبت کنیم.
وی تصریح کرد : اینکه باید حتما آمریکا را ببریم، حرف درستی نیست، باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا مردم از والیبال لذت ببرند و وجوان ما هم از خودمان راضی باشد. معروف گفت: خیلی زود است برای صعود صحبت کنیم تیم های خیلی جلوتر از ما نیز وجود دارند. اینکه در سال سوم از صعود صحبت کنیم، خیلی زود است و اگر اتفاق نیافتد، شکست محسوب نمی شود و اگر اتفاق بیافتد شگفتی دیگر از سوی ایران است. همینکه در لیگ جهانی حضور داریم، خود پیروزی است.

  * اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ویژگی ورزش نداشتن مرز است و خیلی خوشحال هستم که تیم های ایران و آمریکا در تهران به مصاف یکدیگر می روند.
وی تصریح کرد: آمریکا در حال حاضر بهترین تیم گروه است اما ایران نیز برابر تماشاگران خودش به میدان می رود و امیدوارم که بازی خوبی انجام شود.
کواچ با بیان اینکه اگر تنها انتظار پیروزی داشته باشیم، نشان از نداشتن درک صحیح از والیبال است گفت: ما برای بردن به زمین می رویم شاید این فرصت را نیز داشته باشیم، اما باید توجه کرد که چه تیمی برابر ایران قرار می گیرد.
سرمربی تیم ملی والیبال با یادآوری پیروزی برابر روسیه گفت: شرایط مسابقه با آمریکا متفاوت است. درست است که روسیه قهرمان المپیک را شکست دادیم اما هر تیمی شرایط خاص خود را دارد و نمی توان گفت چون روسیه را شکست دادیم، آمریکا را نیز شکست می دهیم.
وی تاکید کرد: مهم این است که تیم ایران جلوی هر تیمی در خانه مبارزه کند و تلاش برای پیروزی داشته باشد. من نمی خواهم بهانه بیاورم اما برابر تیم های قدرتمند جهان به میدان می رویم.  

* تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا ساعت ۲۱ جمعه 29 خرداد در ورزشگاه آزادی مقابل هم می ایستند. این دو تیم روز یکشنبه ۳۱ خردادماه نیز دومین بازی خود در دور برگشت را برگزار خواهند کرد. ایران در دو بازی دور رفت در امریکا شکست خورد و در لهستان نیز نتوانست برنده شود، اما در روسیه هر دو بازی دور رفت را برد.
دانلود  

لینک را کپی کنید


جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 365]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن