تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت‌های فیزیکی مراکز دانشگاهی بوشهر توسعه یابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ظرفیت‌های فیزیکی مراکز دانشگاهی بوشهر توسعه یابد خبرگزاری پانا : معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه ظرفیت‌های فیزیکی مراکز دانشگاهی استان، گفت: استان بوشهر ظرفیت تبدیل شدن به پایتخت علمی کشور را نیز دارد .
۱۳۹۴ جمعه ۲۹ خرداد ساعت 05:25

خبرگزاری پانا+ظرفیت‌های فیزیکی مراکز دانشگاهی بوشهر

به گزارش خبرگزاری پانا ،  سید محمد حسن باستی در آئین رونمایی از جایزه طرح امید آفرین در بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه زیرساخت‌های علمی استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های خوبی در این زمینه در دست اجرا است.
 
وی با اشاره به تاکید مدیریت ارشد استان بوشهر بر ارتقای سطح علمی منابع انسانی در استان، ادامه داد: نیروی انسانی توانمند نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه دارد و دانشگاه‌ها در این زمینه دارای جایگاه ویژه‌ای هستند.
 
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای سرمایه‌های غنی در زمینه منابع انسانی است، بیان داشت: پروفسور مشفقیان یکی از این ظرفیت‌ها است که از همین خاک و دیار برخاسته است و همواره نیز در تلاش برای سطح علمی دانشگاه‌های استان است.
 
وی با بیان اینکه باید فرصت‌های مناسب برای شکوفایی استعدادها در استان بوشهر فراهم شود، اضافه کرد: استان بوشهر قطب انرژی کشور است و ظرفیت تبدیل شدن به پایتخت علمی کشور را نیز دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن