تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820037946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم گراميداشت هفتم تير در گيلان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۵۲ب.ظ)
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان: مراسم گراميداشت هفتم تير در گيلان برگزار مي شود موج - رشت -رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان از برگزاري مراسم گراميداشت هفتم تير با سخنراني حجت‌الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، حجت‌الاسلام مجتبي اشجري امروز در جلسه ستاد گراميداشت يوم‌الله هفتم تير ماه اظهار داشت: تشکيل ستاد برگزاري مراسم گراميداشت سالروز شهادت آيت‌الله بهشتي در تمام شهرستان‌ها حائز اهميت است.
وي بر برگزاري ويژه‌برنامه بزرگداشت شهيد بهشتي در اداره‌ها، سازمان‌ها و نهادهاي گيلان تأکيد کرد و افزود: تبليغات محيطي با استفاده از سخنان شهيد مظلوم آيت‌الله بهشتي و گراميداشت هفته قوه قضائيه توسط سازمان‌ها، اداره‌ها و نهادها مهم است.
اشجري خواستار فعال کردن سايت‌ها با موضوع گراميداشت هفتم تير ماه در گيلان شد و بيان کرد: مراسم ويژه بزرگداشت هفتم تير سال جاري در بقاع متبرکه برگزيده استان برگزار مي‌شود.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان از برگزاري مراسم گراميداشت هفتم تير و بزرگداشت آيت‌الله بهشتي و 72 نفر از ياران وي در محل حسينيه حضرت ابوالفضل (ع) شهر رشت خبر داد و تصريح کرد: حجت‌الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سخنران مراسم مذکور است.
وي با بيان اينکه محفل انس با قرآن توسط اداره‌کل اوقاف و امور خيريه گيلان هم‌زمان با سالروز هفتم تير پيش‌بيني شده است، اظهار کرد: ديدار با خانواده شهداي هفتم تير و ترور استان از جمله برنامه‌هاي تدارک ديده شده توسط بنياد شهيد و امور ايثارگران گيلان است.
اشجري چهار نفر از شهداي هفتم تير را گيلاني عنوان کرد و يادآور شد: شهيدان حسن عضدي، سيف‌الله عبدالکريمي، جواد سرافراز و محمدصادق اسلامي گيلاني از شهداي حادثه هفتم تير در محله سرچشمه تهران هستند.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان از برگزاري جلسه‌هاي مختلف با موضوع آشنايي با انديشه‌هاي شهيد بهشتي توسط تشکل‌هاي دانش‌آموزي در استان خبر داد و بيان کرد: هم‌زمان با هفتم تير، نشست ويژه تشکل‌هاي دانش‌آموزي در دبيرستان شهيد بهشتي رشت برگزار مي‌شود.
وي خواستار تمهيد مقدمات معرفي چهار شهيد گيلاني حادثه هفتم تير در استان شد و خاطرنشان کرد: حادثه هفتم تير نقش ويژه‌اي در تکوين و تداوم انقلاب اسلامي ايجاد کرده است.
اشجري زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي را از جمله اهداف ستاد گراميداشت يوم‌الله هفتم تير در گيلان برشمرد و گفت: معرفي ايران به عنوان بزرگ‌ترين قرباني تروريسم، افشاي چهره کريه منافقين و گروه‌هاي وابسته به استکبار و تبيين و بازشناسي انديشه‌هاي شهيد بهشتي از ديگر اهداف ستاد مذکور است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن