تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820337857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار بناب انتقاد کرد از نان بی‌کیفیت بناب تا افزایش یک شبه قیمت گوشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بناب انتقاد کرد
از نان بی‌کیفیت بناب تا افزایش یک شبه قیمت گوشت
فرماندار بناب با انتقاد از افزایش یک شبه 30 هزار ریالی قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز در بناب گفت: 50 درصد نانوایی‌های بناب نان بی‌کیفیت و نامرغوب پخت و به مردم عرضه می‌کنند.

خبرگزاری فارس: از نان بی‌کیفیت بناب تا افزایش یک شبه قیمت گوشت



به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی ظهر امروز در نشست مشترک ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان بناب اظهار داشت: هر چند قیمت نان به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است، ولی با این وجود شاهد کیفیت مناسب به خصوص در نان لواش نیستیم و حق و حقوق مردم توسط نانوایان رعایت نمی‌شود.
وی افزود: نانوایانی که نتوانند نسبت به پخت نان با کیفیت اقدام کنند و در کار خود تخلف داشته باشند، تعطیل و به وسیله پارچه نوشته به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.
فرماندار بناب با انتقاد از عدم نظارت کافی بر نانوایان و اتحادیه قنادان تصریح کرد: برخی از این صنوف از فرصت سوءاستفاده کرده و نان روغنی را با قیمت گزاف به مردم می‌فروشند.
فرج‌اللهی با اشاره به وجود کافی کالاهای اساسی در انبارهای شهرستان، هرگونه افزایش قیمت را مردود دانست.
وی اظهار داشت: برابر بازرسی‌های انجام شده بیشترین تخلفات گران‌فروشی در صنوف مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز مشاهده شده است که با جرائم سنگینی مواجه شده‌اند.
فرماندار بناب در ادامه سخنان خود خواستار نظارت بیشتر بر صنوف و عرضه‌کنندگان کالا شد و گفت: با تلاش اداره دامپزشکی شهرستان بناب اخیراً 500 کیلوگرم گوشت فاسد کشف و ضبط شد.
فرج‌اللهی با انتقاد از افزایش یک شبه 30 هزار ریالی قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز در بناب گفت: هیچ اتحادیه‌ای حق افزایش خودسرانه قیمت‌ها را ندارد و عرضه‌کنندگان گوشت و اتحادیه مربوطه باید طبق نرخ مصوب نسبت به ارائه گوشت اقدام کنند وگرنه با جرائم سنگینی مواجه می‌شوند. انتهای پیام/60002/ع20

94/03/28 - 14:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن