تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813101954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راي اميد نوروزي صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۱۵ق.ظ)
پس از برگزاري جلسه کميته انضباطي؛ راي اميد نوروزي صادر شد موج - کميته انضباطي فدراسيون کشتي، راي خود را در مورد اميد نوروزي اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي کشتي، نادر شکري رئيس کميته انضباطي و حقوقي فدراسيون کشتي ايران با تاييد اين خبر گفت: جلسه کميته انضباطي فدراسيون کشتي عصر امروز (چهارشنبه) با حضور تمامي اعضاء و با دعوت از اميد نوروزي براي بررسي اتفاقات پيش آمده در مرحله نهايي رقابت هاي انتخابي تيم هاي ملي کشتي در مشهد، برگزار شد.
وي ادامه داد: در اين نشست پس از شنيدن صحبت هاي اميد نوروزي اعضاي کميته انضباطي با در نظر گرفتن شرايط وي بعنوان يک قهرمان المپيک و جهان، راي خود با رعايت جنبه اخلاقي و تاديبي احکام مربوطه، صادر کردند.
شکري خاطرنشان کرد: بر اساس راي کميته انضباطي که بدوي و قابل استيناف است، اميد نوروزي مي بايد به مدت ٦ هفته ، حداکثر طي مدت ٦ ماه با حضور در استان هاي مستعد کشتي فرنگي کشور (بنا به تشخيص فدراسيون)، با مربيان ذيربط آن استان، براي آموزش کشتي فرنگي به کشتي گيران با استعداد نوجوان و نونهال آن استان ذيربط، همراهي و همکاري کند.
ارائه گواهي از هيئت کشتي استان ذيربط که به تاييد مرجع نظارتي در فدراسيون کشتي برسد، ملاک اتمام اجراي حکم ياد شده خواهد بود. وي همچنين به پرداخت مبلغ 200 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شده است. حضور مجدد وي در ميادين رقابت‌هاي داخلي و خارجي کشتي منوط به اجراي احکام ياد شده خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن