تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804620326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فقط با 3 ورزشکار به مسابقات پیش رو اعزام می شویم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رستگار:
فقط با 3 ورزشکار به مسابقات پیش رو اعزام می شویم
رئیس فدراسیون جودو و کوراش گفت: رستگار در خصوص قهرمانی تیم ملی جودو کارگران در مسابقات جهانی ایتالیا پیام تبریک فرستاد.

فقط با 3 ورزشکار به مسابقات پیش رو اعزام می شویم
محمد علی رستگار رئیس فدراسیون جودو و کوراش کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: سال گذشته برای بحث استعدادیابی فعالیت‎های مطالعاتی انجام دادیم که اجرایی کردن آن نیازمند بودجه کافی بود ولی با توجه به بودجه‎ای که داریم 2 بحث را در سال جدید پیش خواهیم برد.
 
وی در ادامه افزود: یکی توجه ویژه به کلاس‌هایی است که در حوزه پایه فعالیت می‎کنند که تا الان 3 پایگاه در تهران و حدود 15 پایگاه هم در استان‎های اصفهان، آذربایجان غربی، گلستان،هرمزگان و خراسان جنوبی راه اندازی کردیم.
 
امتیازاتی که برای این پایگاه ها درنظر گرفتیم این است که از خدمات فنی فدراسیون به صورت ویژه می‎توانند استفاده کنند و ما هم وضعیت مربیان و ورزشکارانشان را رصد می‌کنیم،حرکت دیگر فدراسیون جهت استعدادیابی این است که تفاهم نامه‌ای بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون جودو و آموزش و پرورش امضاء شد، قرار است 10 کانون جودو راه اندازی شود که مکان این کانون‎ها از آموزش و پرورش باشد و تاتامی و لباس جودو هم از  سوی فدراسیون تامین شود تا دانش آموزان نخبه را شناسایی کرده و در این پایگاه‎ها پرورش دهیم.
 
رئیس فدراسیون جودو اظهار داشت: در این مرحله با توجه به مشکلات زیادی که داریم خدمات فنی ارائه می دهیم مثلا مربیان تیم ملی و مربیان کره ای که در ایران حضور دارند برای آموزش به این کلاس‌ها می‌فرستیم و مربیان این پایگاه ها را به صورت ادواری در کلاس های آموزش قهرمان پروری دعوت خواهیم کرد ضمن اینکه آینده اگر امکانات و تسهیلات دیگر و لباس جودو در توان فدراسیون بود به این پایگاه ها اختصاص خواهیم داد.
 
رستگار تاکید کرد: 10 تخته تاتامی خریداری شده و در گمرک شهریار است و تا تیر ماه و حداکثر تا مرداد ماه تاتامی‌ها را ترخیص و این کانون ها را افتتاح خواهیم کرد. در این کانون‌ها با توجه به تفاهمی که شده فقط ار مربیانی استفاده می شود که مورد تایید آموزش و پرورش باشند و از ساعت های ورزش مدارس نیز استفاده خواهیم کرد تا دانش آموز را به جودو علاقه‌مند کنیم.
 
وی در خصوص رقابتهای پیش روی تیم ملی اذعان داشت:دو هفته دیگر مسابقات گراندپریکس مغولستان را در پیش داریم و یک ماه دیگر هم به روسیه می رویم تا در مسابقات گراند اسلم حضور داشته باشیم.
 
رستگار در خصوص تعداد نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه تصریح کرد: در وزن 81- کیلوگرم سعید مولایی، دروزن 100- کیلوگرم جواد محجوب و در وزن 90- کیلوگرم بعد از مسابقه انتخابی یک نفر را اعزام خواهیم کرد و مجوز 3 ورزشکار به همراه سرمربی را گرفته ایم وبا همین نفرات در 2 رویداد آینده حضور خواهیم داشت.
 
رئیس فدراسیون جودو در خصوص قهرمانی تیم ملی جودو کارگران در مسابقات جهانی ایتالیا اذعان داشت: اتفاق خیلی خوبی بود که افتاد و من به تک تک جودو کاران که در این مسابقات مدال گرفتند تبریک می گویم .

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم نیروهای مسلح هم قرار است به مسابقات سیزم اعزام شود که هر کمکی از فدراسیون جودو بتواند برای این تیم هم انجام خواهد داد.
 
انتهای پیام/







۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن