تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813406229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زادمهر: برانکو به کارش ادامه می‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: زادمهر: برانکو به کارش ادامه می‌دهد
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید، برانکو به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.
به گزارش نامه نیوز، محمد زادمهر درباره انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد:‌ خوشحالم که بار دیگر به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شدم و می‌توانم به باشگاه پرسپولیس خدمت کنم.

وی افزود: تا به امروز هر چه در توان داشتم برای پرسپولیس گذاشته‌ام و مطمئنا از امروز به بعد هم با تمام وجود در خدمت پرسپولیس خواهم بود. امیدوارم بتوانیم با ساخته‌های جدید برنامه‌های خوبی را برای پرسپولیس تدوین کنیم تا این باشگاه به پیشرفت‌های زیادی دست یابد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه سه نفر از اعضای هیات مدیره از پیشکسوتان باشگاه هستند، گفت: دکتر سجادی فردی ورزشی است و سابقه حضور در فوتبال را دارد، بنابراین با شناخت کامل اعضای هیات مدیره را انتخاب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ما در هیات مدیره جدید نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه خواهیم داشت زیرا توجه به تیم‌های پایه فوق‌العاده مهم است.

زادمهر در پاسخ به این سوال که آیا با حضور هیات مدیره جدید،‌ برانکو به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه خواهد داد یا خیر؟ گفت: نظر شخصی من بر این است که برانکو به کارش ادامه بدهد. او مربی بزرگی است و از تجربیات خوبی برخوردار است البته تغییر و تحولات زیاد به سود باشگاه پرسپولیس نیست.



منبع: ایسنا


۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن