تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820339740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مگوییان: بهترین بازی فوتبالی‌ام بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مگوییان: بهترین بازی فوتبالی‌ام بود
مدافع ارمنی استقلال ادعا می‌ کند که برابر پرتغال یکی از بهترین بازی های تاریخ فوتبالش را انجام داده است.

هرائر مگوییان در این باره به "ورزش سه" گفت: بسیار از عملکردم راضی هستم و فکر می‌ کنم که تماشاگران و سرمربی تیم‌ملی ارمنستان هم همین وضعیت را دارند. احساس می‌ کنم بازی بسیار خوبی انجام داده ام و در کل یکی از بهترین بازی های تاریخ فوتبالم بود.

او در مورد شکست تیمش برابر پرتغال هم گفت: ما به پرتغال نباختیم، به کریستیانو رونالدو باختیم. پرتغال از نظر تیمی حتی یک فرصت هم نتوانست روی دروازه ما ایجاد کند اما رونالدو به معنای واقعی یک نابغه فوتبال است. او یک تنه پرتغال را در این بازی برنده کرد.

مدافع ارمنی استقلال در مورد واکنش هواداران ارمنستانی بعد از بازی گفت: فکر می‌ کنم تماشاگران کاملا از نمایش ما راضی بودند. آنها 10 دقیقه بعد از بازی هم استادیوم را ترک نکردند و به ما بابت نمایش مان تبریک گفتند و ما تشویق کردند.

مگوییان در مورد شانس صعود تیمش به مرحله نهایی یورو 2016 هم گفت: خیلی بعید است که بتوانیم مستقیم به این مسابقات صعود کنیم اما کماکان امیدوار هستیم که با حضور در پلی آف بتوانیم یکی از تیم های صعودکننده باشیم.


15:55 1394/03/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن