تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان صنعت و تجارت جنوب کرمان عنوان کرد تخصیص تسهیلات مورد نیاز شرکت تراکتورسازی جیرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان صنعت و تجارت جنوب کرمان عنوان کرد
تخصیص تسهیلات مورد نیاز شرکت تراکتورسازی جیرفت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: تسهیلات مورد نیاز برای راه‌اندازی مجدد شرکت تراکتورسازی جیرفت بر اساس مصوبه هیئت دولت تخصیص داده می‌شود.

خبرگزاری فارس: تخصیص تسهیلات مورد نیاز شرکت تراکتورسازی جیرفت



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود اسکندری‌نسب ظهر امروز در نشست اعضای هیئت مدیره شرکت تراکتورسازی با فرماندار جیرفت در راستای بررسی رفع موانع برای راه‌اندازی مجدد این واحد تولیدی برای راه‌اندازی مجدد شرکت تراکتورسازی جیرفت اعلام آمادگی کرد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اظهار داشت: تسهیلات مورد نیاز بر اساس یک مصوبه که هیئت دولت ابلاغ کرده است، تخصیص داده می‌شود. وی از برگزاری جلسه ماهانه برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد و تصریح کرد: این مهم به صورت جدی در دستور کار قرار دارد که صنایع دچار بروکراسی اداری نشوند.

نصرت سالاری مدیرعامل شرکت تراکتورسازی جیرفت اظهار داشت: از سال 89 به دلیل تحریم‌ها و نوسان‌های اقتصادی شرکت تراکتورسازی تعطیل شده است. وی بیان داشت: فعالیت شرکت تراکتورسازی از سال 73 آغاز شده است که برای 40 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است که با دفتر مرکزی تعداد اشتغال به 70 نفر می‌رسد و بر همین اساس ضرورت دارد با رفع موانع، خط تولید آن مجددا آغاز به‌کار کند. سالاری با بیان اینکه 120 عامل نمایندگی فروش تولیدات این شرکت در سراسر کشور تعطیل شده است، افزود: تولیدهای این شرکت شامل تراکتور کمرشکن باغی مدل گلدانی، مدل‌های 238 و 341 و تراکتور مکثتر است که در حال حاضر هیچ تولیدی صورت نمی‌گیرد. وی با بیان اینکه سرمایه اولیه راه‌اندازی این شرکت 2 میلیارد و 800 میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: روزانه بین سه تا پنج دستگاه تراکتور در این شرکت تولید می‌شد که می‌توان گفت تاکنون بیش از ده‌ها هزار دستگاه تولید و وارد بازار شده است.

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی جیرفت با تقدیر از همکاری مسئولان اجرایی این شهرستان در راه‌اندازی مجدد این واحد تولیدی گفت: با حمایت‌های فرماندار جیرفت و پشتکار هیئت مدیره شرکت راه‌اندازی مجدد شرکت تراکتورسازی و عده‌ای دور از انتظار نیست.

حسین محسنی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایران و عضو هیئت مدیره شرکت تراکتورسازی جیرفت با ابراز خرسندی از همکاری همه برای راه‌اندازی این واحد تولیدی اظهار داشت: خط تولید شرکت آماده و دنبال انتقال موتور سیستم هستیم و در واقع استارت کار کارخانه زده شده است.

وی با بیان اینکه عزم ما بر این است، تراکتور تولید شده از جیرفت به دیگر نقاط کشور صادر شود، افزود: نمایندگی‌های زیادی در سطح کشور با برند تراکتورسازی جیرفت وجود دارد، اما عملا اینگونه نیست که در آینده نزدیک شاهد شکوفایی و رونق کسب و کار و تولید هستیم. محسنی با تأکید بر اینکه با حمایت‌های مدیریت اجرایی شهرستان کار را آغاز می‌کنیم، بیان داشت: عزم هیئت مدیره برای تولید به صورت انبوه و سودآور جزم است و با حمایت مسئولان قول راه‌اندازی مجدد را بدون وقفه می‌دهیم.
  انتهای پیام/80002/ب30

94/03/26 - 15:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن