تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802803929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد قاطع نيروي انتظامي با موتورسيکلت سواران مزاحم در ماه رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۵۶ب.ظ)
فرمانده انتظامي استان همدان: برخورد قاطع نيروي انتظامي با موتورسيکلت سواران مزاحم در ماه رمضان موج - همدان - فرمانده انتظامي استان همدان در جمع اصحاب رسانه گفت: با توجه به فرا رسيدن ماه پرخير و بركت و ملكوتي رمضان بروز جرايم و رخدادهاي امنيتي و انتظامي و بدرفتاري‌هاي اجتماعي در جامعه در مقايسه با ماه‌هاي ديگر كاهش معناداري پيدا مي‌كند كه اين موضوع نشانگر ماهيت معنوي اين ماه‌ پربركت مي‌باشد.
به گزارش خبرنگار موج از استان همدان؛ سردار حاجي محمد مهديان نسب به تشريح طرح‌ها و اقدامات ايمني و اخلاقي ويژه ماه رمضان پرداخت و ابراز داشت: فرماندهي انتظامي استان تلاش دارد امنيت، آرامش و روان‌سازي ترافيكي براي مردم روزه‌دار استان فراهم نمايد و در سال همدلي و هم زباني مي‌طلبد كه مردم نيروي انتظامي را براي برقراري آرامش اجتماعي و حرمت‌گذاري به روزه‌داران ياري رسانند.
وي يكي از وظايف نيروي انتظامي را برخورد و مقابله با فساد دانست و افزود: روزه‌خواري در ملاء عام بي‌حرمتي به شرع مقدس و روزه‌داران محسوب مي‌شود و هر كس در اماكن عمومي و معابر، اقدام به روزه‌خواري نمايد برابر قانون مجازات اسلامي از 10 روز تا 2 ماه به حبس محكوم خواهد شد.
فرمانده انتظامي استان همدان بيان داشت: هماهنگي با دستگاه‌هاي قضايي، هماهنگي با سپاه پاسداران و ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر، هماهنگي با اتاق اصناف و ميراث فرهنگي براي جلوگيري از روزه‌خواري در اماکن عمومي و حرمت‌شكني به ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.
سردار مهديان نسب به اقدامات نيروي انتظامي در خصوص ماه مبارك رمضان اشاره كرد و گفت: تشديد گشت‌هاي امنيتي و ايستگاه‌هاي عفاف و حجاب، گشت‌هاي محسوس و نامحسوس ويژه اماکن عمومي، اجراي طرح ترافيكي و انتظامي بعد و قبل از افطار، برخورد قاطع با موتورسواران مزاحم از جمله برنامه‌ها در خصوص ايجاد امنيت و حرمت‌گذاري به ماه مبارك رمضان مي‌باشد.
وي به تشريح عملكرد 3 ماهه ابتداي سال جاري پرداخت و گفت: از ابتداي سال تاكنون در حوزه مبارزه با موادمخدر 21 باند قاچاق موادمخدر منهدم گرديده و 660 كيلوگرم مواد مخدر كشف شده است.
فرمانده انتظامي استان همدان خاطرنشان كرد: 2 هزار و 43 عمليات در راستاي مبارزه با موادمخدر صورت گرفته و در مجموع 2 هزار و 144 قاچاقچي و معتاد دستگير شدند و 550 معتاد متجاهر دستگير و به محل‌هاي ترك اعتياد معرفي گرديدند، همچنين در اين خصوص هزار و 594 نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگير شده‌اند.
سردار مهديان نسب بيان داشت: در حوزه كشف قاچاق كالاي گمركي 19 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشتيم و در مجموع 24 ميليارد و 580 ميليون كالاي قاچاق كشف و تحويل گمرك استان شده است.
وي افزود: از ابتداي سال تاكنون در حوزه پليس راهور 44 درصد كاهش فوتي نسبت به سال گذشته داشتيم و همچنين در حوزه پليس راه نيز با 81 نفر كشته 3 درصد كاهش فوتي را شاهد بوديم.
فرمانده انتظامي استان همدان به كاهش 23 درصدي وقوع سرقت در استان اشاره كرد و گفت: 4 فقره سرقت مسلحانه در استان صورت گرفت كه 2 فقره مربوط به طلافروشي، يك فقره دامداري و يك فقره سرقت پول نقد بوده است كه از اين 4 پرونده سرقت مسلحانه 3 پرونده سارقين دستگير و تحويل قانون شده‌اند.
سردار مهديان نسب اذعان داشت: در حوزه پليس فتا و جرايم سايبري و فضاي مجازي 80 مورد سايت و وبلاگ و صفحه‌هاي مجازي متخلف را شناسايي و در اين خصوص 21 نفر دستگير شدند.
وي به افزايش 14 درصدي تماس با سامانه 197 اشاره کرد و گفت: از ابتداي سال تاکنون به مطالبات، شکايات، نظرات و پيشنهادات يک هزار و 280 نفر رسيدگي شده که بيشترين تماس‌ها مربوط به تقدير و تشکر از عملکرد پليس و سلامت اداري مامورين نيروي انتظامي بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن