تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820528091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو مرد ششم در پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برانکو مرد ششم در پرسپولیس
بازگشت برانکو به تیم پرسپولیس تقریبا قطعی شده است. برانکو حرکت واقعی خود را در ایران از ابتدای لیگ شروع می‌ کند و نتایج او در 6 بازی آخر لیگ و 5 بازی آخر لیگ قهرمانان آسیا نمی‌ تواند نمایشگر سطح توان و قابلیت های او باشد.

گزارش "ورزش سه"، را از مربیان کروات و سایر ملل بالکان را در ادوار گذشته با هم می‌ خوانیم:

1. ولادیسلاو بگویچ: از اردیبهشت تا مرداد 73 سرمربی پرسپولیس بود. این تیم را در سه هفته اول لیگ 73 هدایت کرد و سپس از این تیم جدا شد و حمید درخشان جای او را گرفت.

2. استانکو: در حالی که پرسپولیس در لیگ 74 خوب کار نکرده بود، استانکو از مهر 74 سرمربی پرسپولیس شد و این تیم را که 12 امتیاز از صدر جدول عقب بود با اختلاف 6 امتیازی قهرمان لیگ کرد. او پرسپولیس را در سال 75 هم به آستانه قهرمان رساند اما بعد از قطعیت قهرمانی جای خود را به درخشان داد.

3. ایوان مت کویچ: در دی ماه 76، سرمربی پرسپولیس شد. مت کویچ از بازی سوم پرسپولیس در لیگ 76 عهده دار مسوولیت شد اما پرسپولیس از لیگ 76 کناره گرفت و بعد از 2 هفته از شروع لیگ 77 هم کنار گذاشته شد تا جایش را علی پروین بگیرد.

4. وینکو بگویچ: در سال 82 جای علی پروین را در پرسپولیس گرفت وینکو نتوانست در هدایت تیم پرستاره پرس 82 از پس حاشیه ها برآید و با 39 امتیاز در 26 بازی بدترین مقام تاریخ پرسپولیس تا آن زمان که مقام پنجم بود به دست آورد.

5. زلاتکو کرانچار: بعد از 3 تغییر مستمر در پرسپولیس 87، کرانچار در سال 88 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شد و بعد از 21 بازی و کسب نتایج نسبتا خوب در تیمی که 18 تغییر در نفرات خود استفاده کرده بود کنار گذاشته شده جای خود را به دایی داد.

6. برانکو ایوانکوویچ: حمید درخشان که 2 بار جای مربیان کروات در پرسپولیس سالیان گذشته گرفته بود، این بار جای خود را به برانکو داد. سرمربی سابق تیم‌ملی که دوران موفقی را در تیم‌ملی فوتبال داشت، شخصیت و قدرت فنی خود را در پرسپولیس از ابتدای فصل به نمایش می‌ گذارد.


11:12 1394/03/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن