تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820726939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسيه دستيابي به توافق هسته اي در مهلت مقرر را «امکانپذير» خواند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ خرداد ۱۳۹۴ (۰:۲۱ق.ظ)
روسيه دستيابي به توافق هسته اي در مهلت مقرر را «امکانپذير» خواند موج - روسيه خواستار «توقف مطلق» حرف زدن درباره تمديد تاريخ مذاکرات هسته‌اي ميان ايران و شش قدرت جهاني شده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، سرگئي ريابکوف، معاون وزارت امور خارجه روسيه، گفته است که مي‌خواهد صحبت درباره تمديد تاريخ مذاکرات «مطلقا متوقف» شود.
بر اساس اين گزارش، ريابکوف افزوده است: «اگر ما اکنون در تمرکز بر نتيجه شکست بخوريم، شانس خود را براي نتايج مثبت کاهش مي‌دهيم».
سرگئي ريابکوف از تمام کشورهاي درگير در مذاکرات خواسته تا به زمان کنوني با «بيشترين احساس مسئوليت» نگاه کنند و از زمان باقي‌مانده تا ۱۰ تير به عنوان مهلتي «امکان‌پذير» براي رسيدن به توافقي جامع و نهايي نام برده است.
ايران، آمريکا، انگليس، فرانسه، چين، روسيه و آلمان، دهم تير را به عنوان آخرين مهلت خود براي دستيابي به چنين توافقي تعيين کرده‌اند.
مذاکرات کارشناسي ايران و گروه ۱+۵ همچنان در وين ادامه داد و تيم کارشناسي ايران به رياست حميد بعيدي‌نژاد در اين شهر به گفت‌وگوها ادامه مي‌دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن