تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819232324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این ابهامات استقلال خوزستان ! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: این ابهامات استقلال خوزستان !
باشگاه استقلال خوزستان در روزهایی که خیلی از تیم‌ها در حال بستن تیم و شروع تمرینات برای فصل جدید هستند در شرایطی پر از ابهام به سر می‌برند.
کد خبر: ۵۰۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴ - 15 June 2015




به گزارش فارس، فوتبال خوزستان این روزها شرایط نا مساعدی دارد و هیچکدام از تیم‌های فوتبال این استان وضعیتشان مشخص نیست.


هیأت مدیره و مدیرعامل فولاد خوزستان از سمت خود استعفا دادند و با وجود اینکه حکم مدیرعامل این باشگاه صادر شده اما بنا به دلایلی این مسئله رسانه‌ای نشده تا هر روز شایعه‌‌ای جدید در مورد تصمیمات تازه مدیریتی این باشگاه به گوش برسد.


فولاد نوین که از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد با توجه به اینکه از یک منبع مالی مشترک با فولاد خوزستان تامین می‌شود باید امتیازش به باشگاه دیگری منتقل شود که این مسئله هم هنوز مشخص نشده است.


سومین نماینده فوتبال خوزستان هم وضعیتی مشابه به 2 باشگاه دیگر خوزستان دارد. استقلال خوزستان بعد از استعفای فاضل بختیاری مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره باشگاه وضعیتی نا مشخص دارد.


بختیاری 15 خرداد از سمت خود استعفا کرد. او برای این کار چند دلیل داشت. اول اینکه او معتقد بود از جنس فوتبال نیست. مورد دوم شرایط نا مساعد جسمی و فشار بیش از حد فوتبال بود. مورد سوم هم واگذاری امتیاز باشگاه به عنوان یکی از دارایی‌های گروه ملی به بانک ملی و باز گذاشتن دست مسئولان برای اتخاذ تصمیمات جدید اعلام شد.


بختیاری در طول لیگ چهاردهم بارها اعلام کرد که قصد استعفا دارد. او حتی زمانی که به تصمیم خود جامه عمل پوشاند اعلام کرد که رضایت اعضای هیأت مدیره برای قبول استعفا را گرفته و از چندی قبل آمادگی لازم را به آنها داده تا برای انتخاب جانشین و اداره امور باشگاه با مشکلی روبرو نشوند. با وجود این مسائل می‌بینیم که عملا هیچ واکنشی از سوی هیأت مدیره باشگاه و کارخانه گروه ملی که باشگاه جزو دارایی‌های آن است داده نشده است.


این بی تفاوتی در شرایطی است که بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر در حال مشخص کردن سرمربی و بازیکنان خود برای شروع فصل آینده هستند و حتی چند باشگاه هم تمرینات خود را آغاز کردند.


نکته جالب بی خبری و بی تفاوتی مسئولان باشگاه استقلال خوزستان است. علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در هیچ تصمیمی دخالت نمی‌کند و خود را بی خبر از تمامی موضوعات نشان می‌‌دهد. پاسخ پورکیانی به تمامی اتفاقات ضمن تشکر از حمایت مسئولان هیأت مدیره فقط یک کلمه است «نمی‌دانم». این سیاست در طول فصل هم از قائم مقام باشگاه دیده می‌شد و به نظر می‌رسد اقدامات وی بیشتر در حوزه مدیر اجرایی باشگاه است.


بختیاری هم با وجود اینکه با ویسی جلسه می‌گذارد اما همچنان اعتقاد دارد هیچ اقدامی برای آینده باشگاه نمی‌کند و از تمام مسائل بی خبر است.


با وجود بی تفاوتی‌های مسئولان استقلال خوزستان، هواداران استقلال و فوتبال خوزستان نگران ترین افراد به نظر می‌رسند. حتی هواداران یکی دو بار با تشکیل اجتماعات کوچک مقابل باشگاه، خواهان مشخص شدن تکلیف مدیرعامل و ماندن بختیاری در باشگاه شدند.


با وجود نگرانی هواداران خوزستانی، هیچ احترامی به اذهان  عمومی گذاشته نمی‌شود تا با اظهار نظری دقیق خیال آنها در فصل نقل و انتقالات از باشگاه محبوبشان راحت شود. سایت باشگاه‌ هم که مرجع رسمی پاسخگویی به سوالات و بیان سیاست‌های باشگاه است کاملا خنثی عمل کرده و در قرن بیست و یکم و عصر ارتباطات هیچ فعالیتی ندارد. آخرین خبری که سایت باشگاه مخابره کرده مربوط به 14 خرداد و درگذشت عبدالرضا سعدی پیشکوست فوتبال خوزستان است!


از سوی دیگر بختیاری بعد از استعفا همچنان در باشگاه حاضر می‌شود و مذاکره با عبدالله ویسی سرمربی این تیم را آغاز کرده است. هر چند که او در صحبت‌هایش دائم مسئله مذاکره با ویسی را تکذیب کرده و تنها ادعا می‌کند در حال تسویه حساب با بازیکنان و به پایان رساندن امور تیم در لیگ چهاردهم است.


در همین راستا طبق اخباری که از اهواز به گوش می‌رسد قرار است ویسی و بختیاری روز چهارشنبه به دیدار شهباف قائم مقام و عضو هیأت مدیره کارخانه گروه ملی و عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان بروند. در این جلسه سایر اعضای هیأت مدیره هم شرکت می‌کنند تا تکلیف بودجه، استعفا و ماندن یا نماندن ویسی مشخص شود. در این جلسه وضعیت ویسی به طور دقیق مشخص می‌شود و به احتمال فراوان بختیاری به حکم تکلیف به فعالیت خود در باشگاه ادامه می‌دهد و یا اینکه مدیرعامل جدیدی برای باشگاه انتخاب می‌شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن