تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803954283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصور برزگر: توقع برخی قهرمانان زیادی بالا رفته است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: منصور برزگر: توقع برخی قهرمانان زیادی بالا رفته است
پیشکسوت کشتی ایران می‌گوید توقعات برخی قهرمانان بیش از حد بالا رفته و به فکر سایر کشتی‌گیران نیستند.
کد خبر: ۵۰۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ - 15 June 2015


منصور برزگر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره رفتار حمید سوریان و امید نوروزی در ر‌قابت‌های انتخابی تیم ‌ملی، اظها‌ر کرد: فکر می‌کنم قهرمانان مدال آور ما به مقدار زیادی توقعاتشان بالا رفته است و متاسفانه فقط به خودشان فکر می‌کنند. آنها اصلا به فکر نفرات دیگری که باید برای ورود به تیم ‌ملی شانس داشته باشند نیستند.


پیشکسوت کشتی ایران افزود: اگر این قهرمانان ادعا دارند نفرات دیگر در حد آنها نیستند و نباید مقابل آنها انتخابی بگیرند، خب بیایند روی تشک کشتی حرف‌هایشان را ثابت کنند نه این که بخواهند با شلوغ کاری و دست زدن به کارهای حاشیه‌ای اوضاع را به نفع خودشان تغییر دهند. یک قهرمان نمی‌تواند بگوید چون سال‌ها پیش مدال طلای المپیک را گرفته حالا هم می‌تواند این عنوان را به دست بیارود. اگر این طور بود دیگر هر سال مسابقات قهرمانی جهان برگزار نمی‌شد یا این که هر چهار سال یک بار المپیک را برگزار نمی‌کرد‌ند. بنا‌بر‌این برای هر دوره باید همه شانس این را داشته باشند تا بتوانند خود را نشان دهند.


وی با بیان این که کشورهای صاحب کشتی در جهان مانند روسیه و آمریکا نیز برای انتخاب نفرات تیم ‌ملی مسابقات انتخابی برگزار می‌کنند، گفت: قهرمانان آنها برای نفرات دیگر و مردمشان احترام زیادی قائلند و بدون هیچ حرف و حدیثی در انتخابی‌ها شرکت می‌کنند. متاسفانه ما در مقطعی به علت اعمال سلیقه مسابقات انتخابی نگذاشتیم. شاید هم نتیجه‌ گرفتیم اما این موضوع نمی‌تواند برای همیشه اصل قرار گیرد. اگر قرار باشد ما در کشتی به یک یا دو نفر تکیه کنیم پس تکلیف بقیه کشتی‌گیر‌ان چه می‌شود؟ اصلا دیگر وجود مربی و فدراسیون معنایی ندارد.


برزگر خاطر‌ نشان کرد: در شورای فنی کشتی فرنگی اختلاف نظر زیاد است و چون هماهنگی در بین آنها نیست، هر کسی حرف خودش را می زند و باعث می‌شود که این مسائل به وجود بیاید. این که یک کشتی‌گیر که قهرمانی المپیک را در کارنامه دارد برای دیگران چوب بکشد! در شان کشتی ایران نیست. مردمی که سالن را مملو از جمعیت کرده بودند به عشق دیدن این قهرمانان آمده بودند و نباید یک قهرمان ما به آن صورت زشت دست به این اقدامات بزند. روزی ما در لهستان در یک تورنمنت شرکت کردیم که من به عنوان سرپرست تیم حضور داشتم. در آن مسابقات بین یک کشتی‌گیر ترک و ازبک در 130 کیلوگرم درگیری به وجود آمد که ترک‌ها به وسط تشک ریختند تا به زد و خورد بپردازند، اما رییس فدراسیون کشتی لهستان بر روی تشک حاضر شد و همه را جمع کرد و به آنها گفت اگر خیلی گردن کلفت هستید من زنگ بزنم یک کامیون کماندو به این‌جا بیاید و شما با آنها درگیر شوید! بنا‌بر‌این تشک کشتی جای قلدر بازی نیست،‌ بلکه جای پهلوانی و احترام به دیگران است.


پیشکسوت کشتی خطاب به امید نوروزی گفت: شما زمانی قهرمان المپیک شدید، اما الان چه؟ وقتی نمی توانید از سد کشتی‌گیر‌ان داخلی هم عبور کنی انتظار داری بدون برگزاری مسابقات انتخابی به ر‌قابت‌های جهانی و المپیک اعزام شوی؟ از طرف دیگر حاضران در سالن که جمعیت زیادی هم بودند آمده بودند هنر این قهرمانان را روی این تشک ببینند چرا باید با چنین کارهایی این لذت را از آنها بگیریم؟ جا دارد از رضا یزدانی تشکر کنم. او با این که حریفش دست به اقدامات حاشیه‌ای زیادی زد و او را اذیت کرد، اما با صبوری کشتی گرفت و وقتی هم که مسابقه او تمام شد سالن خالی از جمعیت شد، چرا که مردم به عشق این بزرگان آمده بودند.


سرمربی سابق تیم ‌ملی کشتی آزاد ایران با اشاره به خودداری سوریان از حضور در ر‌قابت‌های انتخابی علی‌رغم این که در سالن مسابقات حاضر شده بود، گفت: سوریان یک قهرمان افسانه‌ای برای کشتی ایران است. به نظر من او اگر دو طلای جهان و المپیک را هم بگیرد باید در تهران خیابانی را به نام او کنند، اما با همه این اوصاف سوریان رفتار خوبی از خود نشان نداد. مردم شدیدا علاقه داشتند سوریان را بر روی تشک مبارزه ببینند و هنر نمایی او را مشاهده کنند که خودداری او از حضور در این ر‌قابت‌ها کام مردم را تلخ کرد. متاسفانه این قهرمانان کشتی را رها کرده‌اند و به حاشیه‌ها چسبیده‌اند و همیشه فکر می‌کنند که حق با آنها است در صورتی که کشتی‌گیر‌ان دیگر و حتی مردم هم حق دارند. همین کارها باعث شده در طی سال‌های گذشته تماشاگران کشتی را از دست بدهیم. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و با مدیریت و درایت بهتر مسائل حل و فصل شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن