تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820675140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه‌های اجرایی آبفا در البرز فعال شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


گروه‌های اجرایی آبفا در البرز فعال شد استان‌ها > البرز - مدیرکل آب و فاضلاب استان البرز گفت: با هدف شناسایی مشترکان پرمصرف گروه‌های اجرایی آبفا در البرز فعال شد.

به گزارش  فارس غلامرضا رضایی اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع آبی و لزوم توجه مردم به چگونگی مصرف آب لذا گروه‌های اجرایی آبفا در البرز فعال شد تا با شناسایی مشترکان پرمصرف اقدامات لازم را انجام دهد.
وی افزود: در این راستا با مشاهده مشترکان پرمصرف انشعاب آب شهروندان پرمصرف استان البرز قطع می‌شود.
این مسئول تأکید کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و بالطبع افزایش مصرف آب لذا از شهروندان درخواست داریم که بر روند مصرف آب شرب توجه ویژه داشته باشند.
رضایی گفت: حجم مخازن ذخیره آب برای توزیع در شبکه خانگی کاهش یافته و در برخی مناطق با افت فشار و احتمال قطع آب مواجه هستیم.
وی افزود: در این راستا و برای رفع محدودیت‌های پیش آمده، رعایت کامل صرفه‌جویی و حذف مصارف غیرضروری از سوی شهروندان لازم است.
این مسئول در ادامه سخنان خود از فعال شدن گروه‌های مروجین مصرف بهینه آب خبر داد و بیان داشت: این گروه‌ها با گشت‌زنی در خیابان‌های سطح شهر، توصیه‌های ضروری برای مصرف بهتر و بهینه‌تر را به شهروندان ارائه می‌دهند و در صورتی که به تذکرات این گروه‌ها توجهی نشود، گروه‌های اجرایی آبفا وارد عمل شده و برخورد قانونی و حتی قطع انشعاب را انجام خواهند داد و با هرگونه مصرف بی‌رویه نظیر شست‌وشوی حیاط و کوچه، خیابان و خودرو با شیلنگ آب برخورد کرده و انشعاب فرد را قطع می‌کنند.
وی از شهروندان خواست تا برای آبیاری فضای سبز و درختان منزل خود روش غرقابی با شیلنگ آب را حذف کرده و این کار را به صورت دستی و با آبپاش در شب هنگام یا صبح زود انجام دهند.
4646

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 25 خرداد 1394 - 14:25:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن