تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813140392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول مطبوعات اداره‌کل ارشاد لرستان: روزنامه و هفته‌نامه‌های لرستان بر اساس ترتیب انتشار فعالیت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول مطبوعات اداره‌کل ارشاد لرستان:
روزنامه و هفته‌نامه‌های لرستان بر اساس ترتیب انتشار فعالیت کنند
مسئول مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: روزنامه و هفته‌نامه‌‏های استان لرستان باید ترتیب چاپ را رعایت کرده و از آن تخطی نکنند.

خبرگزاری فارس: روزنامه و هفته‌نامه‌های لرستان بر اساس ترتیب انتشار فعالیت کنند



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سید مصطفی جهان‌بخت عصر امروز در جلسه توجیهی نشریات محلی شهرستان بروجرد اظهار کرد: پس از تذکر جدی به روزنامه و هفته‌نامه‎هایی که این ترتیب را رعایت نکرده و توان انتشار در زمان مقرر را ندارند، در خصوص بازگرداندن آنها به شرایط پیشین اقدام می‎شود. وی عنوان کرد: مهلت کوتاهی به منظور بازگشت به انتشار منظم در اختیار این افراد گذاشته شده است، حال آن که در صورت مهیا نشدن این امکان این نشریات تعطیل می‎شوند.

مسئول مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تشکیل کمیسیونی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر راستی‌آزمایی روزنامه‌نگاران خبر داد و افزود: از این طریق بیمه بسیاری از افراد غیرمرتبط با حرفه روزنامه‌نگاری و خبرنگاری قطع شده است. جهانبخت عنوان کرد: قطعی مقطعی سایت سمان و بیمه خبرنگاران به واسطه این اقدام صورت گرفته است.

وی از تشکیل کمیسیونی به منظور صدور کارت خبرنگاری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و تاکید کرد: در آینده‎ای نزدیک کارت حرفه‎ای خبرنگاران برای آنها ارسال می‎شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: خانه‎های مطبوعات تنها مجوز صدور کارت عضویت برای خبرنگاران و روزنامه‌نگاران را داشته و این کارت در حکم کارت خبرنگاری نیست، بلکه صدور کارت خبرنگاری بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.   

 جهان‌بخت با اشاره به باز بودن سایت سمان و امکان مراجعه و ثبت‌نام خبرنگاران، عنوان کرد: فعالان این عرصه همچنین می‎توانند از طریق مراجعه به صندوق بیمه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران نسبت به انجام امور بیمه‎ای خود اقدام کنند. وی با اشاره به اینکه تاکنون صدور مجوز موسسات مطبوعاتی از طریق دبیرخانه هیئت نظارت بر موسسات فرهنگی و هنری پیگیری می‏‌شد، تصریح کرد: در حال حاضر اداره مطبوعات قصد صدور مجوز برای این موسسات را دارد. مسئول مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: از این طریق افرادی که فعالیت مطبوعاتی داشته و یا در رشته‌‏های مختلف عکاسی، گرافیک و ... فعالیت دارند، می‏‌توانند با تاسیس موسسه فرهنگی مطبوعاتی در حوزه کاری خود فعالیت نشریاتی انجام دهند.

انتهای پیام/85012/غ30/ظ1004

94/03/24 - 15:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن