تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819557127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار زنجان: تقویت واحدهای کوچک صنعتی در دستور کار دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار زنجان:
تقویت واحدهای کوچک صنعتی در دستور کار دولت است
استاندار زنجان گفت: تقویت واحدهای کوچک صنعتی در دستور کار دولت است.

خبرگزاری فارس: تقویت واحدهای کوچک صنعتی در دستور کار دولت است



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه کشمش زرتاک خرم با اشاره به تلاش انجام شده برای بهره‌برداری از این واحد صنعتی در سریع‌ترین زمان ممکن اظهار داشت: تلاش می‌شود مشکل نقدینگی این واحد حل شود. وی افزود: حل مشکل نقدینگی کارخانه کشمش زر تاک داران را موجب پرداخت به موقع باغداران می‌شود که موجب تسریع روند امور خواهد شد.
استاندار زنجان تجربه راه‌اندازی در سریع‌ترین‌ زمان را تجربه قابل دفاعی برای سرمایه‌گذاری در واحدهای دیگری با این مقیاس عنوان و تصریح کرد: این مهم بیانگر موفقیت نظریه توسعه از طریق راه‌اندازی واحدهای کوچک مقیاس است.
وی با تاکید بر سرمایه‌گذاری در واحدهای کوچک برای تحقق توسعه منطقه‌ای ادامه داد: این نوع سرمایه‌گذاری ارتقای ارزش افزوده بخش‌ها را موجب می‌شود.
انصاری با بیان اینکه دولت طی یک سال و نیم گذشته تقویت واحدهای کوچک را در دستور کار قرار داده است، بیان داشت: طی 20 ماه گذشته مجوز 53 واحد صادر شده است.
وی اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی 53 واحد را 200 میلیارد تومان اعلام و ابراز کرد: اگر فقط 30 درصد از این واحدها به بهره‌برداری برسند 600 شغل مستقیم ایجاد می‌شود.
استاندار زنجان خرم‌دره را دارای بالاترین نرخ شهرنشینی در سطح استان زنجان عنوان کرد و گفت: این در حالی است که متوسط نرخ شهرنشینی در استان زنجان کمتر از نرخ متوسط کشور است.
وی بالا بودن نرخ شهرنشینی را در خرم‌دره موجب بالا بودن نرخ بیکاری در این شهر دانست و ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های مسئولان باید به سمت کاهش این نرخ باشد.
انصاری توجه به بخش خدمات را از راه‌کارهای کاهش نرخ بیکاری در شهرها طبق الگوی کشوری برشمرد و تاکید کرد: موقعیت جغرافیایی، زمینه توسعه بخش خدمات را در این شهر فراهم کرده است.
وی از ابلاغ بخشنامه رفع موانع توسعه کسب کار در استان خبر داد و گفت: راه‌کار اجرای این بخشنامه ایجاد و توسعه واحدهای کوچک مقیاس است.
استاندار زنجان به کاهش نرخ بیکاری در کشور اشاره کرد و بیان داشت: این نرخ از 15.9 درصد به 13.8 درصد رسیده است که در زنجان به زیر درصد کشوری رسیده است.
همچنین امام جمعه خرم‌دره در این مراسم حضور مسئولان در آئین افتتاح واحدهای صنعتی را بیانگر دغدغه آنها برای اشتغال دانست و گفت: همه برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند.
حجت‌الاسلام علی حسینی 24 خرداد را یادآور پیروزی‌های مکرر مردم ایران بعد از انقلاب اعلام کرد.
در این مراسم فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شهرستان خرم‌دره شاهد تحولات عمده‌ای بوده است، خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی خرم‌دره شاهد تحولات قابل توجهی است.
جمشید شیخی تاکید کرد: توجه به کسب و کار و تامین منابع آبی در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.
وی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه‌های متعدد در شهرستان خرم‌دره طی سال گذشته ادامه داد: در سفرهای بعدی مسئولان استان که برای بعد از ماه رمضان برنامه‌ریزی شده است پروژه‌های متعددی به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر عامل شرکت زرتاک خرم با اشاره به تولید کشمش در محدوده شهرستان‌های خرم‌دره، ابهر و تاکستان افزود: این محدوده جفرافیایی حدود 30 درصد از تولید کشمش کشور را انجام می‌دهد.
ذبیح‌الله طاهرخانی مساحت کارخانه زرتاک را 15 هزار متر مربع اعلام کرد و افزود: 4 هزار متر مربع از این مساحت در اختیار سالن مواد اولیه و سالن‌های مجهز به سیستم خشک کن قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه کارخانه زرتاک در حال حاضر یک خط تولید فعال دارد، ادامه داد: این کارخانه ظرفیت افزایش به دو خط تولید را در آینده دارد.
مدیر عامل کارخانه زرتاک ظرفیت اشتغال مستقیم این کارخانه را 49 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: ظرفیت اشتغالزایی غیر مستقیم این کارخانه 250 نفر است.
وی با تاکید بر رعایت بهداشت در تولیدات کارخانه زرتاک خرم افزود: در خط تولید این کارخانه از مدرن‌ترین تجهیزات استفاده شده است.
 طاهرخانی از مسئولان درخواست کرد، برای حل مشکل سرمایه در گردش این واحد صنعتی کمک شود.
انتهای پیام/73004/س40/ژ1001

94/03/24 - 13:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن