تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818875063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لبنیاتی‌ها به مردم ترحم کردند!


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز:دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه پیگیر افزایش ۵ درصدی قیمت لبنیات نیستیم، گفت: بازار کشش افزایش قیمت جدید را ندارد.

به گزارش تراز ،رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت‌وگو با فارس، گفت: انجمن فرآورده‌های لبنی با توجه به قیمت‌های تمام شده محصولات لبنی، چندی پیش درخواست افزایش ۵ درصدی قیمت‌ لبنیات را به ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال کرد، اما با توجه به عدم کشش بازار پیگیر آن نشدیم و آنها نیز جوابی را برای ما ارسال نکردند.

وی با بیان اینکه علاوه بر ۵ درصد مذکور، قیمت سوخت هم یک درصد بر قیمت تمام شده محصولات لبنی افزوده، اظهار داشت: حتی اگر مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت صادر شود بازار کشش خرید ندارد و شرکت‌ها با زیان و زیر قیمت تمام شده محصولشان را عرضه می‌کنند.

دبیر انجمن صنایع لبنی تصریح کرد: قیمت تمام شده محصولات لبنی نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته است.

باکری با بیان اینکه صنایع در آرزوی گشودن قفل‌های رکود برای رسیدن به رونق به سر می‌برند، گفت: یکی از علل عمده رکود در بازار لبنیات پایین بودن قدرت خرید مردم است.

وی افزود: صنایع به طور متوسط شیر‌خام را با قیمت ۱۲۰۰ تا ۱۲۵۰ تومان از دامداران خریداری می‌کنند و توان خرید شیر خام با قیمت مصوب تیرماه سال گذشته یعنی ۱۴۴۰ تومان را ندارند.

دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه قیمت شیر و محصولات لبنی در ماه مبارک رمضان امسال افزایش نمی‌یابد، گفت: شیر و پنیر از محصولات پر مصرف لبنی در ماه مبارک رمضان به شمار می‌روند.

باکری تصریح کرد: سازمان بازرسی و نظارت بازار را رصد می کند و هر واحدی که خارج از ضوابط و مجوزها اقدام به افزایش قیمت کرده باشد، متخلف شناخته شده و برخوردهای لازم با آنها صورت می‌گیرد.





دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 08:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن