تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819684750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محجوب یک شبه نمی‌تواند تصمیمش را تغییر دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محجوب یک شبه نمی‌تواند تصمیمش را تغییر دهد
عضو هیات مدیره باشگاه ملوان انزلی گفت: سیروس محجوب برای کناره‌گیری رسمی از ملوان چند بار نامه نوشت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمود آذرگون در مورد شایعه‌ بازگشت سیروس محجوب به ملوان، گفت: ایشان از سمت خود در باشگاه ملوان استعفا کرد و چندین بار نامه نوشت و به طور رسمی خواهان کناره‌گیری از ملوان شده بود و اکنون نیز تصمیم‌گیرندگان با استعفای او موافقت کرده‌اند.

وی ادامه داد: البته محجوب هنوز سهامی که به نامش است را واگذار نکرده که این روند انتقال سهام یک پروسه قانونی و زمان‌بر است. اما ایشان بارها در مصاحبه‌هایش اعلام انصراف کرد و حتی نامه هم زد. بنابراین نمی‌شود که یکباره و در یک شب بخواهد تصمیمش را برگرداند.اینکه محجوب برای باشگاه ملوان در فصل گذشته زحمت کشیده و هزینه‌های باشگاه را پرداخت کرده شکی نیست و ما قدردان زحماتش هم هستیم اما ایشان خواهان جدایی از باشگاه ملوان بودند و این تصمیم هم مصوب شد.

وی در مورد اینکه وضعیت باشگاه ملوان چه خواهد شد ، گفت: باید در کمترین زمان وضعیت باشگاه مشخص شود و ما از دنیا مالی خواهش می‌کنیم برای کمک به ملوان قدم پیش بگذارد.

سخنگوی باشگاه ملوان در مورد اینکه اگر دنیامالی حاضر به بازگشت به ملوان نشود چه خواهد شد، گفت: با شناختی که از ایشان داریم می‌دانیم او با تمام توان به ملوان کمک خواهد کرد و ملوان را تنها نمی‌گذارد.

آذرگون در مورد اینکه تمرینات چه زمانی آغاز خواهد شد و بازیکنان تیم بلاتکلیف هستند چون پولی دریافت نکرده‌اند، گفت: برخی از بازیکنان تیم ملوان سرباز هستند و در تمرینات شرکت خواهند کرد. دیگر بازیکنان تیم هم به ملوان علاقمند هستند و قطعا در تمرینات شرکت خواهند کرد و زمان شروع تمرینات را کادرفنی اعلام می‌کند.



18:20 1394/03/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن